Adminisztratív munka - hitelintézetnél (Ref.sz.: 27373)

Mind-Diák Szövetkezet

  • A munkába lépés időpontja: Azonnali
  • Munkaidő: megállapodás alapján (időszakos munka)

Munkahelyi információk

Dolgozz pénzügy szektorban, kellemes környezetben a Providentnél!

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

  • Az irodába érkező postai, logisztikai, szállítói anyagok átvétele, érkeztetése, illetve azok továbbítása
  • Dokumentumok, nyomtatványok, eszközök rögzítése , kezelése
  • Egyéb irodai teendők ellátása

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

Szükséges végzettség

főiskolai/egyetemi hallgató

Képzési szak

Asszisztencia/Adminisztráció

Készségek és személyes tulajdonságok

  • nappali tagozatos jogviszony
  • 18. életév betöltése
  • pontosság, precizitás
  • önálló munkavégzésre való hajlam 
  • munka hosszú távú vállalása

Munkaidő:

Hétfő: 9-12-ig Kedd: 9-16-ig és Szerda: 8-13-ig tartó munkaidő vállalása. (Ha nem tudod az összes időpontot vállalni, kérünk ekkor is jelentkezz, egyeztetünk!)

Amit kínálunk:

  • Multinacionális, modern munkakörnyezet
  • Bruttó 794 Ft/óra díjazás 
  • Előre tervezhető, fix munkaidő-beosztás

Jelentkezés:

Töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "jelentkezem" gombra! Ha már regisztáltál az oldalon, jelentkezz be és jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz pontosan dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress bátran a lenti email címen!

Ha az állásajánlatunk érdekelheti ismerőseidet is, lent a "Megosztás" -ra kattintva oszd meg velük a Facebookon is!

 

ID: 3533392   Megjelentetés dátuma: 2018.11.07.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.