Call Center (Ref.sz.: 27359)

Mind-Diák Szövetkezet

  • A munkába lépés időpontja: azonnali munkakezdés
  • Munkaidő: megállapodás alapján (időszakos munka)

Munkahelyi információk

A Magyar Telekom Nyrt-nél több mint 300 diákunk dolgozik országosan, akiknek mentori programokkal biztosítjuk a fejlődési lehetőséget. A hallgatók maguk igazíthatják heti órarendjükhöz a beosztásukat.
Együtt Veled.

Ha érdekel, milyen a Telekomnál dolgozni, katt a lenti linkre: https://www.youtube.com/watch?v=wH0ld6n3xOM

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

  • kimenő hívások kezelése
  • telefonos időpontegyeztetés az ügyfelekkel (nem értékesítési feladat, hanem: pl. tv, internet bekötése, szerelés, karbantartás)
  • kapcsolódó adatrögzítés
  • egyéb felmerülő adminisztratív feladatok ellátása

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

Szükséges végzettség

főiskolai/egyetemi hallgató

Képzési szak

Asszisztencia/Adminisztráció

Készségek és személyes tulajdonságok

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos jogviszony
  • Gyors, pontos munkavégzés
  • Folyamatos, heti rendszerességű munkavállalás
  • Heti 20-25 óra vállalása, ez akár 1-2 nap alatt meglehet
  • Ügyfélközpontú hosszáállás

Munkaidő

  • Hétfő-Szombat: 8.00-20.00 között rugalmas beosztásban, ahogy szabadidőd engedi hetente 20-25 órában (napi 4-6-8 óra, ahogy épp az órarended engedi) 

Miért jó a Magyar Telekom diákcsapatában dolgozni?

  • Br. 920 Ft/ óra
  • Mentor segíti szakmai fejlődésed
  • Igényes, modern munkakörnyezet
  • Szakmai gyakorlat leigazolása

Jelentkezés

Kérünk, töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti email címen.
ID: 3532463   Megjelentetés dátuma: 2018.11.06.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.