HR adminisztrátor (Ref.sz.: 26778)

Mind-Diák Szövetkezet

  • A munkavégzés helye: Budapest
  • A munkába lépés időpontja: Azonnali munkakezdés
  • Munkaidő: megállapodás alapján (időszakos munka)

Munkahelyi információk

A Fővárosi Közterület-fenntartó Zártkörűen Működő Nonprofit Részvénytársaság elsődleges és legfontosabb feladatait a hulladékgazdálkodással és a köztisztasággal kapcsolatos tevékenységek jelentik. Az FKF Nonprofit Zrt. tevékenységi köréből adódóan, kiemelt jelentőséget tulajdonít világunk, környezetünk tisztántartásának, rendezetté, egészségesebbé tételének és mindezen értékek megőrzésének.

Ezúttal számukra keresünk HR adminisztrátort az alábbi feladatokra.

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

  • HR terület adminisztratív támogatása
  • Iratrendezés, lefűzés

Munkaidő 

  • hétfőtől péntekig 7.00 - 15.40, között részidőben történő foglalkoztatás, heti minimum 20 óra vállalás

Amit kínálunk 

  • Br. 1038 Ft/óra
  • Irodai környezet
  • Rugalmas munkaidő beosztás 

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

Szükséges végzettség

főiskolai/egyetemi hallgató

Képzési szak

Asszisztencia/Adminisztráció

Készségek és személyes tulajdonságok

  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Monotonitástűrés

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "ráérés" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a lenti e-mail címemen.
ID: 3481145   Megjelentetés dátuma: 2018.08.30.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.