Helpdesk (with English knowledge) (Ref.sz.: 25317)

Mind-Diák Szövetkezet

  • A munkavégzés helye: Nyíregyháza
  • A munkába lépés időpontja: folyamatos
  • Munkaidő: megállapodás alapján (időszakos munka)

Munkahelyi információk

The purpose of this position is to provide telephone assistance to customers as part our contract with one of Europe’s largest low fare’s airline. The successful candidate will be hard working, energetic, self-motivated with a natural ability in problem solving while maintain an enthusiastic and committed attitude. 

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

  • handle up to 120 inbound calls per day
  • chat training will be provided 2-3 weeks after the first work day where the agents have to handle 5 chats at the same (starting from 3 and increasing gradually)
  • process flight reservations
  • efficiently answer customer queries
  • resolve customer complaints
  • organise special needs assistance for passengers with reduced mobility
  • handle inquiries via chat / chat ticket / mail manager (e-mail)

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

Szükséges végzettség

főiskolai/egyetemi hallgató

Képzési szak

Szolgáltatás/Ügyfélszolgálat/Vevőszolgálat

Készségek és személyes tulajdonságok

  • full-time student relationship
  • fluent in written and verbal English
  • excellent telephone manner
  • customer focused and excellent customer care skills
  • effective written and oral communication skills
  • effective organisational skills
  • good attention to detail
  • proactive attitude
  • flexibility and ability to adapt to change quickly
 
Working time
  • Monday to Friday 8.00-20.00
  • Saturday 10.00-19.00
  • Sunday 10.00-18.00
  • 24h / week 
  • the work will starts with 2 weeks of training , with classes in the morning 8.00-14.00 or in the afternoon 14.00-20.00

What We Offer

  • hourly rate
  • gross wage 794 HUF/hrs
  • training (2 weeks of training)
  • long – term and reliable relationship
  • those agents whose performance is outstanding will receive incentive and will have the possibilities to move forward and become: Supervisor, trainer etc
     

Applications

 We are waitng for your application after registrations in our website and upload your English CV. Join us on Facebook too!
ID: 3333183   Megjelentetés dátuma: 2018.03.12.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.