Junior System Administrator (Budapest) (Ref. No.: 72883_EN_2)

IT Services Hungary Kft.

Place of work
Budapest
Contract type
full-time

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

Do you interested in IT? Do you speak german? If yes we have an offer to you! In our team you can get familiar with an unique IT platform which has no competitive all over the world. You can be a part of a support team which has premium customers from Automotive and Business world.
 
Your tasks:
Monitoring of the Hardware architectureMonitoring the systemHandling incomming issues based on documentationContact with customer and colleagues abroadFix the problems within our scopeEscalate the problems in case of need to 2nd level colleaguesPerform the mentioned task in shift work (24x7)

Requirements for the employee

Language skills

English - Upper intermediate (B2)

Personality requirements and skills

Requirements:
Intermediate english and german (language exam not necessary only the knowhow)Previous IT experience in system support is an advantageIT degree is an advantageExperience in IBM Enterprise solutions is an advantageGood interpersonal communicationGood problem handling skillProactivityTeamplayerProcess orientedCertification of good conduct

Advertiser

Brief description of the company

Az IT Services Hungary Kft. (ITSH) alapítására 2006-ban került sor. Az ITSH a T-Systems nemzetközi termelési láncának egyik fontos eleme. Az ITSH a rendszerintegrációra és az informatikai outsourcingra összpontosít. Kínálatában többek között az összes, széles körben alkalmazott szoftver és hardver platform SAP rendszer szolgáltatásai, távoli és helyi szerver üzemeltetés, valamint hálózatmenedzselés és hálózatfelügyelet szerepel.

Alapvető filozófiánk: Mi nem állást, hanem karrier lehetőséget kínálunk munkatársainknak.

Company address

Contact

Contact person: IT Services Hungary
E-mail: send CV
ID: 3257716   Megjelentetés dátuma: 2017.11.30.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.