Service Chain Operations Manager(Budapest) (Ref.sz.: 79654_HU_2)

IT Services Hungary Kft.

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

A Service Chain OPM is responsible for the Incident, Change, Problem and Configuration Management of the costumers

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

Készségek és személyes tulajdonságok

Coordinates the service delivery activities of various organizational units and checks upon their work progress. Proactively monitors service delivery processes in order to prevent incidents and makes proposals for their optimization.Carries responsibility for the quality, reliability and integrity of the service line

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Az IT Services Hungary Kft. (ITSH) alapítására 2006-ban került sor. Az ITSH a T-Systems nemzetközi termelési láncának egyik fontos eleme. Az ITSH a rendszerintegrációra és az informatikai outsourcingra összpontosít. Kínálatában többek között az összes, széles körben alkalmazott szoftver és hardver platform SAP rendszer szolgáltatásai, távoli és helyi szerver üzemeltetés, valamint hálózatmenedzselés és hálózatfelügyelet szerepel.

Alapvető filozófiánk: Mi nem állást, hanem karrier lehetőséget kínálunk munkatársainknak.

A cég címe

Kapcsolat

Kapcsolattartó személy: IT Hungary Services
E-mail: Küldje el önéletrajzát
ID: 3253052   Megjelentetés dátuma: 2017.11.25.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.