HR és irodai asszisztens (Ref.sz.: 31623)

HUMAN CENTRUM Kft.

A munkavégzés helye
Budaörs

Partnercégünk, több mint 100 éves múlttal rendelkezik a tisztítószerek fertőtlenítőszerek gyártásában. Fontos számukra az erőforrás-felhasználás csökkentése ezzel csökkentve a vállalkozások környezeti hatását. Ezen felül alapos tudásuk és szakértelmük segítségével hozzájárulnak, hogy a vállalkozások megfeleljenek az egészségügyi és élelmiszerbiztonsági előírásoknak.

Feladat leírás
  • Látogatók fogadása, bejövő hívások kezelése
  • Számlák letöltése az online felületekről (Tsystems, Telenor, Metro), elküldés a számlázási osztálynak
  •  Az iroda  napi működésének támogatása
  • Vásárlási igények előkészítése az Ariba rendszerben az egyes irodai kellékek tekintetében
  • HR adminisztráció (T&A és ünnepek nyomon követése, a Cafeteria munkavállalói juttatások adminisztrációja)
Elvárás
  • Felsőfokú végzettség
  • 2 éves adminisztrációs tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban is

Munkaidő

  • Hétfő és péntek között heti 40 órában

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Béren kívüli juttatások
  • Kulturált irodai környezet
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fiatalos csapat
Jelentkezés:

Ha Ön jelentkezni szeretne erre az állásra, kattintson az elküldöm az önéletrajzomat gombra és a megnyíló hirdetés alatti rövid űrlap kitöltésével jelentkezhet.
ID: 3931212  Megjelentetés dátuma: 2020.06.30.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.