Adminisztratív munkatárs (Ref.sz.: 25313)

HUMAN CENTRUM Kft.

A munkavégzés helye
Csomád, Pest megye

HR szolgáltatások területén több évtizede sikeresen működő cégcsoportunk keres teljes munkaidős irodai feladatok ellátására precíz, önálló munkatársat.

Feladat leírás
  • Munkaszerződések elektronikus aláírásához szükséges adminisztratív feladatok ellátása
  • E-mailen és telefonon történő napi kapcsolattartás a budapesti munkaüggyel, vidéki irodáinkkal
  • Postázás, napi egyéb adminisztratív feladatok ellátása
A fenti feladatokra betanítunk!
Elvárás
  • Alapfokú számítógépes ismeretek (táblázatezelés, dokumentum szerkesztés, Outlook használat)
  • Ügyfélszolgálati vagy adminisztratív munkaköri tapasztalat
  • Hatékony időbeosztás, figyelemmegosztás
  • Jó problémamegoldó képesség, önállóság
Előny
  • Közeli lakhely
Egyéb

Amit kínálunk

  • Képességekhez és tapasztalathoz illeszkedő bérezés
  • Hosszú távú munkalehetőség

Jelentkezés

Regisztrálj személyes adataiddal egy perc alatt, töltsd fel az önéletrajzod, majd nyomd meg a jelentkezés gombot az álláshirdetés oldalán és már készen is vagy! Jelentkezésed során tüntesd fel bérigényed.

További információ a [email protected] e-mail címen, illetve a 0670/452-0804 telefonszámon.

Jelentkezés:

Ha Ön jelentkezni szeretne az itt felsorolt állások valamelyikére, akkor be kell lépnie a Human Centrum rendszerébe. Ezt a bal oldalon található regisztrált munkavállalóknak szóló belépő sorok kitöltésével teheti meg.

Ha Ön még nem regisztrált tagja rendszerünknek, akkor kérjük töltse ki egyszerű és rövid regisztrációs űrlapunkat. Regisztráció után azonnal beléphet és jelentkezését rögzíteni tudjuk.
ID: 3331927   Megjelentetés dátuma: 2018.03.10.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.