Adminisztratív ügyintéző (Ref.sz.: 21667)

HUMAN CENTRUM Kft.

A munkavégzés helye
Belváros, Budapest

Államigazgatási területen működő partnerünk számára keresünk félállású adminisztratív ügyintéző kollégát határozott munkaidőre. 

Feladat leírás
  • Rutin adminisztratív feladatok ellátása. 
  • Ügyviteli eszközök használhatóságának biztosítása. 
  • Dokumentumok rendszerezése és irattár kezelése. 
  • Titkársági adminisztráció segítése. 
  • Bejövő és kimenő iratokkal kapcsolatos adminisztráció (regisztrálás, iktatás, sokszorosítás, bekötés, borítékolás, postázás). 
Elvárás
  • Középfokú végzettség. 
  • Adminisztrációs területen szerzett szakmai tapasztalat. 
  • Precíz és önálló munkavégzés. 
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret. 
Előny
  • SAP ismeret.
Egyéb

Munkarend

Hétfő - csütörtök: 8:10 - 17:00

Péntek: 8:10 -14:30

Munkavégzés helye

Budapest 

Jelentkezés

Jelentkezni lehet a honlapon kitöltött regisztráció után a jelentkezem gombra kattintva, vagy a gal.krisztina@humancentrum.hu e-mail címen fényképes önéletrajzzal és bérigény megjelöléssel. 

Jelentkezés:

Ha Ön jelentkezni szeretne az itt felsorolt állások valamelyikére, akkor be kell lépnie a Human Centrum rendszerébe. Ezt a bal oldalon található regisztrált munkavállalóknak szóló belépő sorok kitöltésével teheti meg.

Ha Ön még nem regisztrált tagja rendszerünknek, akkor kérjük töltse ki egyszerű és rövid regisztrációs űrlapunkat. Regisztráció után azonnal beléphet és jelentkezését rögzíteni tudjuk.
ID: 2821376   Megjelentetés dátuma: 2016.11.22.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.