Raktáros és kiszállító munkatárs

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Főbb feladatok, munkák:

• Vevői és szállítói rendelések ügyintézése, nyomon követése

• Szállítólevelek, kimutatások készítése, nyilvántartás vezetése

• Telepműködéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése

• Fogyó termékek nyomon követése, készletgazdálkodással kapcsolatos teendők szervezése, tervezése

• Reklamációk kezelése, selejtezés, leltározás

• Komissiózás, megrendelések kiszállítása, alkalmanként

• Raktári könnyű termékek mozgatása, gyártása

Elvárások:

• MS Office alap szintű kezelése

• B kategóriás jogosítvány, aktív vezetés

• Érettségi bizonyítvány

Kompetenciák:

• Jó kommunikációs készség

• Rendszerszerű gondolkodás

• Precíz, gyors munkavégzés

• Mind csapatmunkára, mind önálló munkavégzésre való képesség

Ajánlatunk:

• Versenyképes jövedelem

• Stabil munkáltatói háttér

• Hosszú távú munkalehetőség

Munkavégzés helye: Budapest, X. kerület

Jelentkezni önéletrajzzal a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.

Megbízó

Nagykereskedelem

Partnerünk orvostechnikai eszközök forgalmazásával foglalkozik.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségivel
OKJ

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Cégünk munkaerő-kölcsönzéssel és közvetítéssel, diákmunkával, továbbá outsourcinggal, tréningek szervezésével, HR tanácsadással foglalkozik. Állandó partnereink közé tartoznak kisvállalkozások és multinacionális vállalatok is.

A cég címe

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.
Móricz Zsigmond körtér 14. 4/1.
1117 Budapest

Kapcsolat

Kapcsolattartó személy: Bártfai Anna
E-mail: Küldje el önéletrajzát
ID: 3957299  Megjelentetés dátuma: 2020.09.16.