Raktári adminisztrátor

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.

A munkavégzés helye
Budapest, XXIII. kerület
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Feladatok:

• A raktár működéséhez elengedhetetlen adminisztrációs feladatok elvégzése
• Beérkező/ Kimenő szállítmányok regisztrálása / dokumentumok feltöltése a rendszerbe
• Egyes szállítmányok speciális dokumentálása
• Glabs rendszer kezelése
• Kamionsofőrök irányítása

Elvárások

• Logisztikai ügyintéző végzettség vagy hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
• Felhasználói szintű MS Office (Word, Excel) gyakorlat
• Pontos, megbízható munkavégzés
• Határozott, magabiztos fellépés, jó koordinációs készség
• Egyműszakos (08:00-16:00), hétfő-péntek munkarend vállalása


Előnyt jelent

• Alapszintű angol nyelvtudás
• Budapest XXIII. kerületében és vonzáskörzetében lévő lakhely

Megbízó

Elektrotechnikai ipar

Partnerünk elektronikai alkatrészek gyártásával foglalkozik.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségivel
OKJ
főiskolai/egyetemi hallgató
főiskolai végzettség

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Cégünk munkaerő-kölcsönzéssel és közvetítéssel, diákmunkával, továbbá outsourcinggal, tréningek szervezésével, HR tanácsadással foglalkozik. Állandó partnereink közé tartoznak kisvállalkozások és multinacionális vállalatok is.

A cég címe

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.
Móricz Zsigmond körtér 14. 4/1.
1117 Budapest

Kapcsolat

Kapcsolattartó személy: Bártfai Anna
E-mail: Küldje el önéletrajzát
ID: 3759715  Megjelentetés dátuma: 2020.02.25.