Ügyfél élmény támogató diákmunka

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
megállapodás alapján (időszakos munka)

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Customer Succes Supporter munka diákoknak!

- Szeretnél egy induló Startup vállalkozás csapatának új tagja lenni?
- Szeretnél egy rohamosan fejlődő iparág szakemberévé válni?

Akkor itt a lehetőség!

- Szeretnél egyedülálló gyakorlatot és tapasztalatot szerezni, amely önmagában érték?
- Hatalmas hazai és nemzetközi növekedés előtt álló vállalat alapköve lehetsz.

Kiváló körülmények
- A hangulat és a csapat nagyszerűsége viszi előre a céget is
- Rugalmas munkarend, részmunkaidő, home office

Induló magyar startup vállalkozás, nemzetközi háttérrel keresi új kollégáját Customer succes support pozícióra.

Téged keresünk ha:
- Nyitott vidám személyiség vagy
- Kedvesen és udvariasan tudsz kommunikálni
- Ügyfél-centrikus attitűd jellemez
- Precízen és pontosan végzed a munkád
- Szereted az embereket
- Gyorsan és önállóan tudsz dolgozni

Főbb feladataid lesznek:
- Érdekes, innovatív technológiában érdekelt ügyfelek hívásait kell fogadni.
- A cég termékei rendezvényei és oktatásai iránt érdeklődők kérdéseinek megválaszolása.
- Szakmai kérdések esetén megfelelő szakemberhez kapcsolás
- Kedves, pontos ügyfélkezelés
- Adminisztrációs feladatok
- Az ügyfelek sikere érdekében megtenni mindent

Amit mi tudunk nyújtani számodra
- Fiatalos vidám csapat
- Modern, felszerelt iroda
- Könnyű megközelíthetőség tömegközlekedéssel a belvárosban
- Stabil nemzetközi cég háttér
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Korrekt juttatási csomag fix + jutalék
- Rugalmas munkavégzést, home office lehetőség
- Fizetett szakmai továbbképzések

Elvárásaink:
- Nappali tagozatos aktív vagy passzívos jogviszony
- Magabiztos felhasználó szintű számítás technikai MS
Office ismeretek
- Angol nyelv ismerete szóban és írásban
- Hosszú távú munkavégzés
- Megbízható önálló munkavégzés
- Minimum heti 15-20 óra vállalása (Hétköznapokon 6 órás műszakok vállalhatók reggel 8 és 20 óra között)

Előny:
- Ügyfélszolgálatban szerzett tapasztalat
- Telefonos ügyfél tájékoztatásban szerzett tapasztalat
- Crypto valuták ismerete
- Motivál, ha mások sikere visz előre és tesz sikeressé téged is

Órabér: br 1300 Ft (nettó: 1105 Ft)

Helyszín: Budapest 13. kerület a Lehet tértől pár percre

Amennyiben van olyan nappali tagozatos diák ismerősöd, akivel szívesen dolgoznál együtt, akkor hozd őt is magaddal :)

Készen állsz?
Jelentkezz most!

Fényképes önéletrajzodat a berei.nikolett@hrcv.hu küldd el nekünk!

Megbízó

Egyéb adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység

Partnercégünk értékesítéssel, marketinggel, PR tevékenységgel, tartalomfejlesztéssel, rendezvények szervezésével, oktató anyagok kiadásával és oktatással foglalkozik. A megosztás alapú gazdaság egyik jelentős magyar szereplőjeként közösségi finanszírozás új eszközeinek népszerűsítésén dolgozik.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

OKJ
főiskolai/egyetemi hallgató

Beszélt nyelvek

Angol nyelv - Középszint (B2)

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Cégünk munkaerő kölcsönzéssel és közvetítéssel, diákmunkával, továbbá outsourcinggal, tréningek szervezésével, HR tanácsadással foglalkozik. Állandó partnereink közé tartoznak kisvállalkozások és multinacionális vállalatok is.

A cég címe

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.
Móricz Zsigmond körtér 14. 4/1.
1117 Budapest

Kapcsolat

Kapcsolattartó személy: Berei Nikolett
Tel.: +36303151355
E-mail: Küldje el önéletrajzát
ID: 3492460   Megjelentetés dátuma: 2018.09.14.