Adminisztratív diákmunka

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
részmunkaidő, megállapodás alapján (időszakos munka)

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Adminisztratív diákmunkák Budapesten!

Suli mellett rugalmas időbeosztásban szeretnél egy kis pénzt keresni?
Irodai környezetben, akár gyakornoki programokon részt venni és a legjobbaktól tanulni?
Hasznos ismereteket szerezni tanulmányaidhoz?

Akkor jelentkezz most!

Nappali tagozatos aktív vagy passzívos diákok jelentkezését várjuk az alábbi irodai munkáinkra:

-Adatrögzítő, iratrendező
-Recepciós
-Pénzügyi gyakornok
-Hr gyakornok
-IT gyakornok
-Szlovák nyelvtudású adminisztrátor
-Román nyelvtudású adminisztrátor

Választható helyszínek:
Budapest 2.kerület
Budapest 9.kerület
Budapest 12.kerület
Budapest 13.kerület
Budapest 18.kerület

Bérezés: br 900 Ft-tól br 1350 Ft-ig (nettó 738-tól 1147 Ft-ig)

Ha ráérsz hétköznapokon legalább heti 20-25 órát, napi 4-6-8 órában, akkor bármelyik lehetőségre befutó lehetsz.

Jelentkezni a [email protected] e-mail címen lehet.
Az üzenetbe írjátok bele, hogy melyik irodai munka érdekelne és hányadik kerületben tudnátok munkát vállalni.

Megbízó

Egyéb adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység

Kereskedelem.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középiskolai tanuló
középfokú végzettség érettségi nélkül
középfokú végzettség érettségivel
OKJ
főiskolai/egyetemi hallgató
főiskolai végzettség
egyetemi végzettség
posztgraduális végzettség

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Cégünk munkaerő kölcsönzéssel és közvetítéssel, diákmunkával, továbbá outsourcinggal, tréningek szervezésével, HR tanácsadással foglalkozik. Állandó partnereink közé tartoznak kisvállalkozások és multinacionális vállalatok is.

A cég címe

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.
Móricz Zsigmond körtér 14. 4/1.
1117 Budapest
ID: 3383063   Megjelentetés dátuma: 2018.07.09.