Titkárnő

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Budapesten 14. kerületi ingatlanforgalmazó partnerünk számára, az alábbi pozícióban keresünk új kollégát:

Titkárnő, asszisztens

Feladatok:
- vendégek, ügyfelek fogadása
- irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- dokumentumok, szerződések előkészítése
- szervezetekkel, partnerekkel való együttműködés
- beszállítókkal és vevőkkel való kapcsolattartás
- adminisztratív közreműködés tenderek, ajánlatok előkészítésénél
- megbeszélések előkészítése, beérkező levelek ill. hivatalos dokumentáció kezelése
- hivatalokban való személyes ügyintézés
- a cég által üzemeltetett ingatlanok karbantartásának felügyelete
- műszaki csoport munkájának adminisztratív támogatása
- eszközbeszerzések lebonyolítása

A pozícióhoz tartozó elvárások
- Legalább 1 év titkárnői szakmai tapasztalat
- Önállóság, kiváló problémamegoldó képesség
- Pontos, precíz munkavégzés
- Megbízható, lojális munkavégzés, terhelhetőség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, úgy kérjük, hogy fényképes önéletrajzát fizetési igény megjelölésével a [email protected] e-mail címre, küldje el részünkre.

Megbízó

Egyéb területek

Ingatlan forgalmazás

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségi nélkül
középfokú végzettség érettségivel
OKJ

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Cégünk munkaerő-kölcsönzéssel és közvetítéssel, diákmunkával, továbbá outsourcinggal, tréningek szervezésével, HR tanácsadással foglalkozik. Állandó partnereink közé tartoznak kisvállalkozások és multinacionális vállalatok is.

A cég címe

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.
Móricz Zsigmond 14. 4/1.
1117 Budapest
ID: 3354508   Megjelentetés dátuma: 2018.04.06.