Raktározási készletnyilvántartó, adminisztrátor

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.

A munkavégzés helye
Herceghalom, Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

HERCEGHALMI logisztikai partnercégünk részére keresünk munkavállalókat. feladatok:Napi szinten ellenőrzi a készleteket.
Beazonosítja és számba veszi a termékeket, a fizikai készletet egyezteti a nyilvántartás adataival.
A kisebb készleteltéréseket önállóan korrigálja, a nagyobbakat jelzi és részt vesz a javításukban.
Aktívan részt vesz a leltárak előkészítésében és lebonyolításában.
Nem a klasszikus értelembe vett adminisztrátor munka! Mozgalmas ,változatos nem monoton.

Egyéb béren kívüli juttatások

-Hosszú távú munka
-Bejelentett állás
-Versenyképes bér
-Cafetéria
-útiköltség támogatás
-próbaidő után egyéb céges juttatások

Információk a kiválasztási folyamatról

Előnyt jelent a hasonló területen szerzett tapasztalat,de nem elvárás
Fényképes önéletrajzokat várunk.

Megbízó

Nagykereskedelem

Kereskedelem

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségi nélkül
középfokú végzettség érettségivel
OKJ

Képzési szak

kereskedelem

Készségek és személyes tulajdonságok

-12 ÓRÁS VÁLTOTT MŰSZAK VÁLLALÁSA !!!
-EÜ alkalmassági
- Erkölcsi bizonyítvány
- gyors ,pontos ,önálló munkavégzés

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Cégünk munkaerő kölcsönzéssel és közvetítéssel, diákmunkával, továbbá outsourcinggal, tréningek szervezésével, HR tanácsadással foglalkozik. Állandó partnereink közé tartoznak kisvállalkozások és multinacionális vállalatok is.

A cég címe

HRCV Személyzeti Szolgáltató Kft.
Móricz Zsigmond körtér 14. 4/1.
1117 Budapest

Kapcsolat

Kapcsolattartó személy: Rózsás Beáta
E-mail: Küldje el önéletrajzát
ID: 3306521   Megjelentetés dátuma: 2018.04.24.