Irodai adminisztratív munkatárs

Gemini HR Kft

A munkavégzés helye
Tatabánya, Tatabánya (Járás)
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

- Irodai feladatok ellátása
- Toborzás
- Esetenként vidéki telephelyek látogatása

Információk a kiválasztási folyamatról

Irodai adminisztratív munkakörbe munkatársat keresünk Tatabányára!

Azonnali kezdéssel!

Munkaidő:
- Hétfőtől- péntekig
- 08:00- 16:00-ig

Jelentkezni elsősorban e-mailben küldött önéletrajzzal.
E-mail: [email protected]

Bármilyen kérdéssel keressen bátran:
Tel: +36 30 452 7780

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségivel

Az állásajánlat alkalmas pályakezdő számára

Igen

Készségek és személyes tulajdonságok

Feltétel:
- B kategóriás jogosítvány
- Középfokú végzettség
- Jó kommunikációs készség

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

A teljes egészében magyar tulajdonú Gemini HR Kft 2013-ban alakult meg. A négy tulajdonos több éves szakmai tapasztalatot szerzett a munkaerő-kölcsönzés terén, mielőtt megalapították saját cégüket.

A vállalkozás célkitűzése, hogy partnerei részére olyan munkaerő-kölcsönzési hátteret nyújtson, mely biztos alapokon nyugszik, folyamatosságot tesz lehetővé és rugalmasan alakítható. Ezért a tulajdonosok közvetlenül, napi kapcsolatban állnak megbízóinkkal és munkavállalóinkkal, elkerülve a személyi változásokat a kapcsolattartásban.

Fontos számunkra, hogy ne csak céges ügyfeleink legyenek elégedettek munkánkkal, hanem a hozzánk bizalommal forduló álláskeresők is. A kölcsönzött munkatársainkat a törvényi előírásoknak megfelelően munkaszerződéssel alkalmazzuk.

Az alkalmazottak száma

100-149 alkalmazott

A cég címe

Gemini HR Kft
Réti út 162. fsz.5
2800 Tatabánya
http://geminihrkft.hu/
ID: 3309350   Megjelentetés dátuma: 2018.02.13.