Irodai asszisztens (Ref.sz.: ER-SA-201803)

ERGONOM Munkavédelmi Szolgáltató Kft.

A munkavégzés helye
1089 Budapest, Gaál Mózes u. 5-7., Budapest, Pest megye
Munkaidő
teljes munkaidő
A munkába lépés időpontja
2018.04.05.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások
200000

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Az ERGONOM Kft. budapesti irodájába várja IRODAI ASSZISZTENS
munkatársát!

Az ERGONOM Kft. számára kiemelt jelentőségű a minőségi ügyfélkapcsolat, éppen ezért nagy hangsúlyt fektetünk a meglévő és leendő ügyfelekkel kapcsolatot tartó asszisztensi feladatokra, melyet közvetlenül az értékesítési vezetőnk irányít.

Várjuk azoknak a kedves, barátságos, segítőkész, az adminisztratív munkára kifejezetten igényes, az utasítások pontos betartása mellett önállóan dolgozni tudó munkatársak jelentkezését, akik szívesen lennének budapesti csapatunk tagja!

A munkavégzés helye: 1089 Budapest

Egyéb béren kívüli juttatások

Amit kínálunk:
• alkalmazotti jogviszony, teljes munkaidő
• korrekt havi bér, valamint további juttatások: utazási támogatás (BKV bérlet), okos telefon, internetes kapcsolattal
• szakmai fejlődés támogatása
• hosszú távú, stabil munkahely
• igényes környezet és munkakörülmények
• lendületes, fiatalos, eredmény-orientált csapat

Információk a kiválasztási folyamatról

Főbb feladatok:
Az ERGONOM Kft. értékesítési vezető közvetlen irányítása mellett, az adminisztratív terület teljes körű ellátása:

• a napi operatív, általános irodai adminisztratív feladatok elvégzése
• szolgálatkész személyi asszisztencia, a kitűzött feladatok önálló, precíz elvégzése
• ajánlatok és szerződések előkészítése, dokumentálása
• kapcsolattartás telefonon, e-mailben és személyesen a vállalat ügyfeleivel/munkatársaival/partnereivel
• adatbázis készítése, aktualizálása, szűrése, előkészítése projektekhez
• irodai-ügyviteli asszisztensi feladatok, nyilvántartások vezetése
• jelentések, kimutatások, statisztikák, dokumentációk és prezentációk készítése

A jelentkezés módja:
Várjuk az irodai asszisztensi munka iránt elkötelezett pályázók jelentkezését, ezért kérjük, hogy a pályázatokat az alábbi szempontok szerint készítsék el, és így küldjék el a részünkre:
• fényképes önéletrajz szöveges (doc/docx/rtf) formátumban
• a jelenkortól az utóbbi 3-5 év munkahely(ek) megnevezése és a végzett feladatok rövid leírása
• szabad fogalmazású kísérő levél szöveges (doc/docx/rtf) formátumban

Az így elkészített pályázatokat várjuk az allashirdetes@ergonom.hu e-mail címen!

Jelentkezési határidő: 2018. április 05.

(A jelentkezési feltételeknek nem megfelelő pályázatokat külön értesítés nélkül kizárjuk a kiválasztási eljárásból!)

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségivel
OKJ

Képzési szak

irodai adminisztráció

Készségek és személyes tulajdonságok

Elvárások:
• középfokú végzettség, előny a szakirányú (irodai/értékesítési/marketing asszisztens) OKJ végzettség
• irodai asszisztensi munkatapasztalat, előny a magyar kis-középvállalati ügyfél-vevőkiszolgálással kapcsolatos irodai asszisztencia területén szerzett gyakorlat.
• erős felhasználói szintű informatikai ismeretek (Word, Excel, Power Point, levelező program, internet)

További elvárások:
• utasítások pontos, ugyanakkor önálló végrehajtása
• kiváló helyesírás és fogalmazási készség
• ügyfélorientált szemlélet és kommunikáció
• rugalmasság, magas együttműködési képesség
• kedvesség, empátia, udvariasság

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Az ERGONOM Munkavédelmi Szolgáltató Kft. komplex munka-tűz és környezetvédelmi országos szintű szaktanácsadói tevékenysége mellett, közel 26 éve foglalkozás-egészségügyi alapellátást is biztosít ügyfeleinek.

Az alkalmazottak száma

25-49 alkalmazott

A cég címe

ERGONOM Munkavédelmi Szolgáltató Kft.
Tartsay utca 16.
7100 Szekszárd
https://ergonom.hu
ID: 3331237   Megjelentetés dátuma: 2018.03.13.   A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások:   200000