Általános back office munkatárs (szerviz támogatási és recepciós feladatokkal)

Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Megbízónk német tulajdonú, a nemzetközi piacon vezető pozíciót betöltő vállalat, akik orvostechnikai és biztonságtechnikai termékek gyártásával és forgalmazásával foglalkoznak.  Számukra keresünk bővülés miatt új kollégát ÁLTALÁNOS BACK OFFICE MUNKATÁRSpozícióba. Feladatok:
  • Adminisztratív támogatás a szerviz területeken (rendelések kezelése, Számlázás, szerződések kezelése, nyilvántartások vezetése)
  • Ügyviteli rendszer (NAVISION) kezelése
  • Általános recepciós feladatok ellátása (iktatás, beérkező telefonhívások fogadása, kezelése, érkező vendégek, ügyfelek fogadása)
  • Irodaszerek beszerzése
  • CRM rendszer használat
A jelentkezés feltételei:
  • Min. középfokú végzettség 
  • Hasonló pozícióban (irodai adminisztráció, kereskedelmi asszisztencia, partnerkapcsolati munkatárs, vagy ügyfélszolgálat) szerzett, legalább 1-2 éves munkatapasztalat
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Excel, Word felhasználói szintű ismerete
  • Pontos, precíz, igényes és hatékony munkavégzés
  • Magabiztos szóbeli kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség
  • Ügyfélorientált, szolgáltatói szemléletű személyiség
Előnyt jelent:
  • Felsőfokú végzettség
  • Navision ügyviteli rendszer ismerete
  • CRM rendszer használati tapasztalat
  • Logisztikai területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
  • Piacképes bér + bónusz, cafeteria, utazástámogatás
  • Változatos, felelősségteljes munkakör
  • Stabil munkáltatói háttér, igényes munkakörnyezet
  • Multinacionális vállalati gondolkodás, kultúra
Munkavégzés helye: 
  • Budapest XIII. kerület
Amennyiben szimpatikus Ön számára a lehetőség, úgy várjuk jelentkezését honlapunkon keresztül!
ID: 3896918  Megjelentetés dátuma: 2020.03.24.  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.