Személyi asszisztens / irodavezető

Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Megbízónk az elmúlt másfél évtized alatt a magyarországi privátbanki piac legnagyobb független konzultáns cégévé vált, kutatásaik, méréseik, előadásaik, konzultációik a hazai privátbanki szakma és a média egyaránt referenciaként használt eszközei.Keresünk részükre SZEMÉLYI ASSZISZTENS / IRODAVEZETŐpozícióba új kollégákat.Feladataid:
  • Személyi asszisztencia, találkozók időpontjának szervezése, lebonyolítása, utazásszervezés
  • Az iroda zökkenőmentes működésének biztosítása (irodaszer-rendelés és beszerzések intézése, esetleges karbantartások, munkavégzésből felmerülő kisebb feladatok, projektek)
  • Marketingtevékenység koordinálása, irányítása, hírlevelek, sajtóközlemények készítése, felelősségteljes segítségnyújtás rendezvényeink megszervezésében (lesznek kisebb 8-10 fős események, illetve nagyobb 150-200 fős rendezvényeink is)
Elvárásaink feléd:
  • Több éves szakmai tapasztalatod van projekt-menedzsment területen, mivel nálunk már az első hetekben is számíthatsz önálló projektekre, felelősségekre, sőt akár egy kisebb csapat irányítására, összefogására is
  • Magabiztos angol nyelvtudással rendelkezel (szóban, írásban), mivel több alkalommal kell majd partnereink felé kommunikálnod
  • Magas szinten kezeled az OFFICE programokat, mivel ténylegesen a mindennapjaink részét képezik (Word, PPT, Excel, Outlook)
  • Gyors és hatékony a munkavégzésed, a feladatokat jól koordinálod, be tudod osztani az idődet
  • A meetingeken megbeszélt feladatokban egyedül is el tudsz járni, de ha elakadtál nem félsz kérdezni
Juttatások:
  • Induló fizetésként képzettségtől és ambícióktól függően nettó 280.000-300.000 forintot ajánlunk, mely negyedévente emelkedhet jó teljesítmény esetén.
Amit biztosítunk a számodra:
  • A munka érdekessége: Társaságunk színes, kreatív, és folyamatosan változó feladatokat kínál, folyamatos tanulási és fejlődési lehetőséggel. Nálunk tényleg nincs két egyforma nap, és monoton munkavégzés sem. 
  • A munkavégzés intenzitása: Szeretünk hatékonyan, tudásunkat, felkészültségünket a leginkább kihasználva dolgozni. A feladatokra szánt határidőket nem húzzuk, ha elkészültünk vele, akkor új feladat irányába megyünk.
  • A munkahely biztonsága: Már 20 éve vagyunk jelen a pénzügyi szférában, csak és kizárólag piaci alapú megbízásokkal. A cég minden évben fejlődik, gyarapszik, emiatt is van szükségünk új kollégákra, akik velünk együtt jönnek majd az utunkon.
  • Munka és magánélet egyensúlya: Egy új helyre érkezéskor mindenki találkozik azzal, hogy először meg kell ismernie a céget, a formulákat, amiket alkalmazunk. Ezekben mind segítünk, viszont ha valaki a munkavégzéshez szükséges tudás (word, power point, excel, profi fogalmazási készség) nélkül érkezik, akkor fel kell hozzánk zárkóznia, ami elengedhetetlenül gyakorlással és több óra tanulással jár majd a szabadidejében. Ezek után viszont a munka és a magánélet teljes egyensúlyban van, nem túlórázunk estig, és a hétvégéket sem töltjük az irodában.
  • Együttműködésen alapuló munkavégzés: Mindenki számára már az első hetekben nyitott a kapu a saját felelősségek, projektek elindítására, ambícióktól függően. Együtt dolgozunk minden projektünkön, nálunk nincs a nagyvállalatoknál jellemző folyamatos alá-fölé rendeltségi viszony. 
Munkavégzés ideje, helye:
  • Bejelentett, teljes munkaidő, hétfőtől péntekig 09:00-17:00-ig
  • 1011 Budapest, Hunyadi János út 13.
Egyéb információk:
  • Pályázatodhoz kérjük csatold szakmai önéletrajzodat.
  • Igény esetén szakmai gyakorlat igazolását biztosítja a cég az ott dolgozó kollégáinak
ID: 3806780   Megjelentetés dátuma: 2019.11.09.   Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.