Értékesítési referens/asszisztens

Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Ügyfelünk a világ több országában jelenlévő, flottakezeléssel és operatív lízinggel foglalkozó vállalat. Stratégiájának középpontjában az ügyfél-elégedettség áll, melynek érdekében a cég többféle szolgáltatást és innovatív megoldást kínál partnereik részére.

Csapatukba keresünk most új munkatársat az alábbi pozícióba:

ÉRTÉKESÍTÉSI REFERENS

 

Mi lesz a fő feladatod?

A Sales Manager napi munkájának támogatása. Tendereket és pályázatokat önállóan

feldolgozva biztosítani a szükséges kalkulációkat és háttér -dokumentációt, ehhez kereskedőktől, importőröktől bekérve a szükséges információkat.

 

Milyen feladatokban fogsz részt venni?

  • Tenderek és pályázatok írásában való aktív részvétel

  • Riportok és kimutatások készítése

  • Folyamatos és hatékony kommunikáció a társ osztályokkal

  • Folyamatfejlesztési javaslatok tétele

  • Adminisztráció

 

Mire van szükség a pozíció betöltéséhez?

  • Felsőfokú végzettség

  • Értékesítési területen szerzett tapasztalat 

  • Érdeklődés a gépjárművek és a flottamenedzsment iránt

  • Erős Excel ismeret (F- és V-keres, Pivot)

  • Aktív középfokú angol nyelvtudás

  • Alapvető üzletági ismeretek

  • Erős priorizálási képesség

  • Ügyfélközpontúság

  • Precizitás és stressz-tűrés

 

Mit ajánl a cég?

Fix alapbér + cafetéria + BKK bérlet vagy parkoló + egészségtámogatás + bónusz (2 havi munkabér)

Ezen felül az új munkahelyeden számíthatsz:

  • Egy fiatalos csapatra

  • Csapatépítőkre

  • Céges rendezvényekre

  • Közös reggelikre

  • Heti gyümölcsnapra, és korlátlan tea, kávé fogyasztásra

 

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület

Munkaidő: 8.00-17.00

 

Ha felkeltette érdeklődésedet a pozíció, küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat rendszerünkön keresztül!

ID: 3417845   Megjelentetés dátuma: 2018.06.12.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.