Senior pénzforgalmi munkatárs

Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Megbízónk elsősorban a lakosság és az országban működő mikrovállalkozások számára nyújt innovatív, hatékony, biztonságos készpénz-helyettesítő megoldásokat, - a hazai piacon. 
Stabil hátterű, rugalmas pénzforgalmi intézményünk gazdasági szervezetébe keresünk munkatársat azonnali belépéssel az alábbi pozícióba:
 
SENIOR PÉNZFORGALMI MUNKATÁRS
Főbb feladatok:
  • banküzemi, operációs feladatok, folyamatok hatékony működtetése
  • részvétel a szabályzatok, eljárásrendek elkészítésében és aktualizálásában, összhangban a jogi környezet és az üzleti követelmények változásával
  • ügyfél törzsadatok kezelése, számlák nyitása a számlavezető rendszerben
  • papír alapú és elektronikus szerződések ellenőrzése, nyilvántartása
  • pénzforgalmi műveletek feldolgozása, monitorozása
  • szolgáltatási felület monitorozása, kondíciók aktualizálása, árfolyamok beállítása
  • részvétel riportok elkészítésében, jelentésszolgálati tevékenység támogatása (MNB és más hatóságok felé), adatszolgáltatási feladatok
  • likviditáskezeléshez szükséges információk gyűjtése és karbantartása
  • gyanús ügyletek elleni fellépés, jelentési kötelezettségek elvégzése
  • back office tevékenységének ellátásához szükséges informatikai rendszerek tesztelése, rendszergazdával és fejlesztővel való kapcsolattartás
  • probléma és panaszkezelés, kapcsolattartás az ügyfelekkel, MNB és más hatóságokkal
  • részvétel a back office valamint probléma és panaszkezelési folyamatok kialakításában, megszervezésében, hatékony működtetésében
  • információnyújtás és együttműködés a funkcionális szervezetekkel
Az ideális jelölt:
  • felsőfokú végzettségű (gazdasági és/vagy jogi)
  • legalább 2-3 éves releváns banki területen szerzett tapasztalattal rendelkezik
  • SWIFT nemzetközi fizetési elszámolási rendszer ismerete
  • Instant Money ismerete előny, de nem feltétel
  • hatósági adatszolgáltatásban szerzett valós tapasztalattal rendelkezik
  • kiváló Excel ismeret, egyéb MS Office alkalmazásokban jártas
  • szigorú határidőkhöz való alkalmazkodás képessége
  • minimum középszintű aktív angol nyelvismerettel rendelkezik
  • rendelkezik a rendszerlátás képességével
  • kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó készség 
  • képes ellentétes érdekű csoportokkal szót érteni, velük hatékonyan együttműködni
  • nagyfokú munkabírás, elkötelezettség, személyes hatékonyság és precizitás jellemzi 
  • megnyerő, ügyfél- és partnerbarát, rugalmas személyisége van
  • vezetői tapasztalat, készség előny, de nem feltétel
Amit kínálunk:
  • stabil hátterű, innovatív
  • versenyképes jövedelem
  • professzionális IT és munkakörnyezet
  • dinamikus csapatmunka és kimagasló egyéni fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye:  Budapest
Várjuk magyar nyelvű önéletrajzodat!
ID: 3391167   Megjelentetés dátuma: 2018.05.16.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.