Pénzügyi adminisztrátor

Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda

A munkavégzés helye
Budapest, Pest megye
Munkaidő
teljes munkaidő

Piacvezető nemzetközi kockázatkezelési és biztosítási tanácsadó cég
PÉNZÜGYI ADMINISZTRÁTOR 
pozícióba keres szakembert.
Feladatkör:
  • Jutalékok egyeztetése a biztosítókkal
  • A biztosítók által visszautalt díjak beazonosítása
  • Kapcsolattartás angol nyelven a regionális pénzügyi központtal, illetve a biztosítást közvetítő kollégák kéréseinek továbbítása a központ felé
  • A szállítói adatbázis karbantartása
  • A hó végi pénzügyi zárási folyamatokban való aktív részvétel, és a pénzügyi ellenőrzések egyeztetése
  • A könyvelők és pénzügyi vezető munkájának napi szintű támogatása
  • Egyéb ad hoc riportok készítése és továbbítása a vezetőség felé
Elvárások:
  • Pénzügyi területen szerzett legalább 2 éves munkatapasztalat
  • Felsőfokú pénzügyi végzettség (OKJ-s, főiskola vagy egyetem)
  • MS Office szoftverek magas szintű alkalmazása, önálló számítógépes munkavégzés, főként MS Excel programokban
  • Angol nyelv tárgyalási szintű használata írásban 
  • Precíz és önálló munkavégzés
  • Analitikus és strukturált gondolkodásmód
  • Magas stressz-és monotonitástűrő képesség
  • Megbízhatóság
Amit a cég kínál:
  • Izgalmas és kihívásokkal teli munkakör
  • Vidám és összetartó csapat
  • Cafeteria juttatások 
  • Teljesítmény bónusz
  • Céges mobiltelefon
Munkavégzés helye:
  • Budapest
A jelentkezéseket magyar nyelvű önéletrajzzal, valamint bruttó fizetési igény megjelölésével várjuk!
ID: 3333951   Megjelentetés dátuma: 2018.03.13.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.