Pénzügyi asszisztens

Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda

A munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
teljes munkaidő

Budapesti mobilpiaci cég új munkatársat keres az alábbi pozíció betöltésére:

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

Feladatok:

  • A cég teljes körű pénzügyi adminisztrációja (tömeges számlázás, szállítói számlák befogadása, ellenőrzése, vevő-szállító folyószámlák egyeztetése, banki tételek rögzítése, házipénztár kezelése, kimutatások készítése)
  • Kapcsolattartás a könyvelőirodával
  • A vezető és a munkatársak mindennapi munkájának segítése, támogatása
  • Általános irodai és ügyviteli feladatok ellátása

Elvárások:

  • Pénzügyi vagy számviteli középfokú végzettség
  • Legalább 5 éves releváns tapasztalat
  • Erős felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek
  • Kommunikatív, problémamegoldó személyiség, közösségi szellem
  • Nagyfokú precizitás, pontosság, határidők betartása
  • Megbízható, pontos, önálló és felelősségteljes munkavégzés
  • Rendszerszintű gondolkodás

Juttatások, ajánlat:

  • Az új munkatársat versenyképes bérezés, valamint kellemes munkakörnyezet várja, egy fiatal, dinamikus csapatban!

Munkavégzés helye:

  • Budapest

Pozíció területei:

  • PÉNZÜGY / SZÁMVITEL / KONTROLLING: Asszisztens / Adminisztrátor
  • ADMINISZTRÁCIÓ / IRODAI MUNKA: Adatrögzítő/Dokumentumkezelő
  • PÉNZÜGY / SZÁMVITEL / KONTROLLING: Számlázás/Pénztár
  • PÉNZÜGY / SZÁMVITEL / KONTROLLING: Egyéb pénzügyi tevékenység
  • ADMINISZTRÁCIÓ / IRODAI MUNKA: Egyéb

Egyéb információk:

  • Amennyiben felkeltette a pozíció az érdeklődését, jelentkezzen rá fényképes szakmai önéletrajzával!

Munkatapasztalat:

  • 5-7 év

Pozíciószint:

  • Beosztott

Elvárt végzettség:

  • Szakközépiskola
  • Gimnázium
  • Felsőfokú tanfolyam
  • Főiskola
  • Egyetem
ID: 3303485   Megjelentetés dátuma: 2018.02.06.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.