Adminisztrációs munkatárs (részmunkaidős)

Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda

A munkavégzés helye
Pest megye
Munkaidő
teljes munkaidő

Ügyfelünk a világ egyik vezető műszaki szolgáltatásokat nyújtó szervezete. A kölni központú, 1872-ben létrehozott vállalat ma több mint 60 országban, 500 telephelyen összesen 19.700 munkatársat foglalkoztat.

A Magyarországon és a közép-kelet európai régióban működő leányvállalata, RÉSZMUNKAIDŐS munkatársat keres HETI 20 ÓRÁBAN az alábbi pozícióba: ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS

Feladatok:

  • Pénztár kezelése,
  • Bejövő számlák iktatása és szkennelése,
  • Időjelentések vezetése,
  • Eszköz aktiválási jegyzőkönyvek készítése,
  • Számlázandó tételekhez számlakérők készítése,
  • Beszerzési igények készítése,
  • Kapcsolattartás az anyavállalati szolgáltató központtal,
  • Közreműködés kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzésében,
  • Egyéb ad-hoc feladatok.

Elvárások:

  • Legalább középfokú szakirányú végzettség (előny a pénzügyi végzettség),
  • Min. 1 év tapasztalat pénzügyi területen adminisztratív munkakörben,
  • Erős Microsoft Office ismeretek,
  • Pontosság, precizitás,
  • Önálló, proaktív munkavégzés,
  • Jó kommunikációs készség.

Előnyök:

  • Hasonló pénzügyi területen szerzett tapasztalat,
  • SAP ismerete,
  • Angol és/vagy német középfokú nyelvismeret.

Munkavégzés helye:

  • Pest megye

Pozíció területei:

  • ADMINISZTRÁCIÓ / IRODAI MUNKA: Adminisztrátor/Recepciós
  • ADMINISZTRÁCIÓ / IRODAI MUNKA: Adatrögzítő/Dokumentumkezelő

Egyéb információk:

  • Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, angol és magyar nyelvű anyaggal pályázzon!

Munkatapasztalat:

  • 0-1 év

Elvárt végzettség:

  • Felsőfokú tanfolyam
  • Főiskola
  • Egyetem
ID: 3259111   Megjelentetés dátuma: 2017.12.02.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.