Ügyfélgazda asszisztens

Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda

A munkavégzés helye
Budapest, Pest megye
Munkaidő
teljes munkaidő

Megbízónk piacvezető nemzetközi kockázatkezelési és biztosítási tanácsadó cég. Számukra keresünk szakembert
 
ÜGYFÉLGAZDA ASSZISZTENS 
pozícióba.
Feladatkör:
  • Ügyfélgazdák csoportjának adminisztratív támogatása
  • Teljes körű üzleti adminisztráció, biztosítókkal való kapcsolattartástól az üzlet megfelelő elhelyezéséig
  • Biztosítási díjajánlatok beszerzésében történő részvétel
  • Biztosítási díjajánlatok adminisztratív összehasonlítása a vezető utasításai alapján
  • Kötvények, szerződések előkészítése 
  • Nyilvántartási rendszer naprakész vezetése, díjbeszedéssel kapcsolatos adminisztratív teendők bonyolítása
  • Belső rendszerek és adatbázisok napi szintű használata
  • Biztosítási szerződések aktualizálásában történő részvétel
  • Ügyfélkapcsolatok támogatása 
Elvárások:
  • Iskolai végzettség: érettségi 
  • Minimum 1 év biztosítónál vagy biztosításközvetítőnél szerzett adminisztrációs, és/vagy ügyfélkezelési szakmai tapasztalat
  • Kommunikációs szintű aktív angol nyelvtudás elsősorban írásban
  • MS Office szoftverek, főként MS Excel magabiztos alkalmazása, önálló számítógépes munkavégzés
  • Ügyfélközpontú szemléletmód
  • Szervezőkészség és időgazdálkodás 
  • Csapatmunkára való készség és hatékony kommunikációs készség
  • Pontos munkavégzés 
Amit a cég kínál:
  • Izgalmas és kihívásokkal teli munkakör
  • Vidám és összetartó csapat
  • Cafeteria juttatások 
  • Teljesítmény bónusz
  • Céges mobiltelefon
Munkakezdés: 2018. január 2.
Munkavégzés helye:
  • Budapest
A jelentkezéseket magyar nyelvű önéletrajzzal,  valamint bruttó fizetési igény megjelölésével várjuk!
ID: 3253101   Megjelentetés dátuma: 2017.11.25.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.