Részmunkaidős adminisztratív munkatárs - azonnali kezdéssel budapesten! (Ref.sz.: ADMIN)

Axell Hungary Kft.

A munkavégzés helye
Kacsa utca 15-23., Budapest
Munkaidő
részmunkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Cégünkről:

Az Axell Employment Hungary az AXELL GROUP cégcsoport tagja, amely egy holland tulajdonú, nemzetközi munkaerőközvetítő cég. Budapesti irodánkban különféle kék galléros pozíciókra keresünk megfelelő munkaerőt Hollandiában való munkavégzésre.
Amiben számítunk a segítségedre:
 Vállalatirányítási rendszerben való munkavégzés
 Online felületek kezelése, adatbázisok szűrése
 Telefonos kapcsolattartás a dolgozóinkkal
 Irodaszer-beszerzés
 Riportálás, kimutatások készítése és prezentálása
 Egyéb adminisztratív feladatok, alkalmi céges ügyintézések

Egyéb béren kívüli juttatások

Reméljük, kedvedre való egy energikus és pro-aktív csapat tagjának lenni, ahol a pörgős időszak adta természetes stresszt legtöbbször jókedvvel és viccelődéssel vezetjük le, mindig számíthatunk egymásra és tudjuk, hogy a közös munkánknak megvan a gyümölcse. Mivel feladataink nagy részét számítógépen végezzük, így jó, ha legalább felhasználói szinten ismered és használod a számítógépes rendszereket és szoftvereket.


Ha jelentkezni szeretnél, küldd el nekünk az önéletrajzodat a jobs@axell.hu e-mailcímre!

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségivel
OKJ
főiskolai végzettség

Beszélt nyelvek

Angol nyelv - Középszint (B2)

Készségek és személyes tulajdonságok

Téged keresünk, ha:
Az elmúlt fél-1 évben szereztél már annyi tapasztalatot, hogy bármilyen helyzetet profin tudsz kezelni, ami egy pörgős életű irodában előfordulhat.
Nálunk a helyed, ha szeretsz és tudsz is rendszerekben gondolkodni, az adminisztrációd hatékony és precíz. Ha szeretsz csapatban dolgozni, de emellett elég önálló is vagy, Te vagy a mi emberünk!
Mivel a munkád során külföldi kollégákkal is tartod majd a kapcsolatot, számítunk az aktív angol nyelvtudásodra.

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Cégünkről:

Új életet kezdeni külföldön nagy változást jelent, de az Axell Groupra mindvégig számíthatsz: ismerjük a holland piacot, és pontosan tudjuk, hogy milyen kihívásokkal néz szembe egy új országba érkező munkavállaló. Ezért az első pillanattól, ahogy kapcsolatba kerülsz velünk, profi, felkészült kollégáink segítenek végig az úton, a teljeskörű itthoni tájékoztatástól egészen az első fizetésed kézhezvételéig, és persze azután is.

A célunk, hogy megkönnyítsük számodra a külföldi munkavállalást, ezért: holland anyacégünkkel kötöd majd törvényes munkaszerződésed, Axell által biztosított szálláson élhetsz, valamint segítünk az egészségbiztosítás, a külföldi bankszámla és a holland adószám (BSN vagy SOFI-szám) elintézésében is. A mindennapi ügyintézésben kint magyar nyelvű koordinátorunk segít eligazodni neked, de a magyar iroda munkatársait is bármikor felhívhatod.

Kérdésed van...? Jelentkeznél...?

Nézz körül legújabb állásajánlataink között, hívd fel kollégánkat a +36708845031-es telefonszámon, vagy üzenj nekünk az alábbi e-mail címen: jobs@axell.hu

A cég címe

Axell Hungary Kft.
Páva u. 8.
1094 Budapest
http://axell-munka.hu

Kapcsolat

Kapcsolattartó személy: Axell Hungary Kft.
Tel.: +36708845031
E-mail: Küldje el önéletrajzát
ID: 3261022   Megjelentetés dátuma: 2017.12.05.