Csomagolástechnikai partnerünk megbízásából keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:

IRODAVEZETŐ (PÉNZÜGYI VÉGZETTSÉGGEL)

Elvárások:
Az ideális jelölt több éves gazdasági, pénzügyi, irodai munkatapasztalattal rendelkezik, rutin szerűen kezeli a Microsoft Office programokat.
Olyan munkatársat szeretnénk, aki precíz, minőségi munkára képes, cserébe hosszú távú biztos szakmai karriert és családias hangulatú cégkultúrát tudunk nyújtani.
Középfokú gazdasági, pénzügyi végzettség
Legalább 3 év pénzügyi, irodai tapasztalat
Controlling területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
Készség szintű számítógép kezelés (levelezés, Word, Excel)

Feladatok:
A cég napi pénzügyi feladataink ellátása
- banki ügyintézés
- beérkező számlák kezelése
- pénzügyi jelentések készítése
- a cég tevékenységével kapcsolatos nyilvántartások kezelése
- ügyfelek kiszolgálása, számlázás
Havi pénzügyi zárással kapcsolatos teendők elvégzése
Leltározás
Termékdíj ügyintézés
Az adminisztrátor munkájának ellenőrzése, vezetői teendők ellátása

Amit kínálunk:
Versenyképes jövedelem
Munkához szükséges eszközök

Munkavégzés helye:
Szeged-Szőreg

Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát - fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre: csongrad19@worklife.hu

Elküldöm az önéletrajzomat
ID: 2829922   Megjelentetés dátuma: 2016.11.28.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.