Csomagolástechnikai partnerünk megbízásából keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:

IRODAI ASSZISZTENS

Elvárások:
Az ideális jelölt több éves, irodai, adminisztratív munkatapasztalattal rendelkezik, rutin szerűen kezeli a számítógépet, ezen belül is leginkább a Microsoft Office programokat.
Olyan munkatársat szeretnénk, aki precíz, minőségi munkára képes, cserébe hosszú távú biztos szakmai karriert és családias hangulatú cégkultúrát tudunk nyújtani.
Középfokú végzettség (gazdasági előny)
Legalább 3 év irodai, adminisztrátori tapasztalat
Készség szintű számítógép kezelés (levelezés, Word, Excel)

Feladatok:
Ügyfelek kiszolgálása
Telefonos megrendelések felvétele, rögzítése
Számlázás
Leltározás
Dolgozók munkaügyi adminisztrációjának elvégzése
Logisztikai feladatok (rendszeres szállítások szervezése a budapesti irodába)
Kapcsolattartás a budapesti irodával
Az iroda precíz, naprakész munkájának biztosítása
Irodai kellékek beszerzése

Amit kínálunk:
Versenyképes jövedelem
Munkához szükséges eszközök

Munkavégzés helye:
Szeged-Szőreg

Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát - fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre: csongrad20@workcenter.hu

Elküldöm az önéletrajzomat
ID: 2829921   Megjelentetés dátuma: 2016.11.28.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.