Az SGS Csoport a világ vezető minőségellenőrző, vizsgáló és tanúsító szervezete, megbízásukból a rendszer-és szolgáltatás tanúsítás üzletáguk részére keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba

KEY ACCOUNT MANAGER - ÉRTÉKESÍTŐ

Elvárások:
Felsőfokú végzettség
1 - 3 éves munkatapasztalat hasonló munkakörben
Angolnyelv-tudás szóban és írásban
MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete.

Személyiségbeli elvárásaink:
Önálló munkavégzés és kreativitás
Jó tervező-, szervező- és problémamegoldó készség
rugalmasság
jó kommunikációs képesség
jó kapcsolatteremtő készség.

Előnyt jelent:
Műszaki végzettség
Hasonló területen szerzett releváns tapasztalat
Minőségirányítási rendszerek kiépítésében, működtetésében, értékesítésében szerzett tapasztalat.

Feladatok:
Hatáskörébe tartozó partnerkapcsolatok fenntartása és ápolása, problémák kezelése, partnerek elégedettségének növelése
Új partnerek felkutatása, új piaci igények felmérése
Árkalkulációk, árajánlatok, tender dokumentációk készítése, azok nyomon követése, szerződéses feltételek tárgyalása, szerződéskötés
Kapcsolattartás külföldi irodákkal.

Amit kínálunk:
Versenyképes fizetés
Kellemes munkakörnyezet
Támogató, barátságos team
Önálló munkavégzés
Szakmai fejlődés

Munkavégzés helye:
1124 Budapest, Sirály utca 4.

Jelentkezés:
Amennyiben az álláshirdetés felkeltette az érdeklődését és szeretné megpályázni a meghirdetett munkakört, kérjük küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a következő e-mail címre: bp170@worklife.hu

Elküldöm az önéletrajzomat
ID: 2829905   Megjelentetés dátuma: 2016.11.28.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.