10 éve stabilan működő, folyamatosan növekvő call center partnerünk megbízásából keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:

CALL CENTER SUPERVISOR

Elvárások:
Call-centerben, supervisorként szerzett minimum 2 év tapasztalat
Számítógépes ismeretek, MS Office felhasználói szintű ismeretek (Word, Excel)
Nagyfokú önállóság, rugalmasság, határozott fellépés
Stressz tűrés, megbízhatóság, felelősségvállalás és lojalitás
Pontos, precíz munkavégzés

Feladatok:
Operátoroknak feladatkiadás
Operátoroknak kvótázás
Új projektre / scriptre betanítás
Hangok hallgatása, behallgatás
Operátorok korrekciója
Riportok készítése a megbízók felé
Megbízókkal kapcsolattartás, kampány közbeni egyeztetések
Kapcsolódó adminisztratív feladatok (statisztikák vezetése, stb)

Amit kínálunk:
Magas fix + azon felül a csoport teljesítménye alapján bónusz
Stabil, hosszútávú munkahely

Munkavégzés helye:
Budapest, XI. kerület

Jelentkezés:
mennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el magyar nyelvű szakmai fényképes önéletrajzát fizetési igény megjelölésével „call center supervisor” megjegyzéssel a tárgy mezőben az alábbi e-mail címre: bp144@worklife.hu

ID: 2758619   Megjelentetés dátuma: 2016.10.10.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.