Személyügyi ügyintéző

  • A munkavégzés helye: 1101 Budapest, Kőbánya-Kispest
  • A felkínált havi jövedelem (bruttó): 166.000 Ft
  • A munkába lépés időpontja: 2017.08.21.
  • Munkaidő: teljes munkaidő
Főbb tudnivalók

Szakterület megnevezése:

HR

Főbb feladatok:

Személyi anyagok, jegyzőkönyvek, munkaidő nyilvántartás és egyéb dokumentumokkal kapcsolatos ügyintézés. A munkakörben dolgozó munkatárs felelős az egyéb dokumentumok elektronikus rendszerezéséért.

Szükséges végzettség:

Középiskola

Munkakör betöltésének feltételei:

Minimum középfokú végzettségű
Jó kommunikációs készséggel rendelkezik és fontos számára a vásárlók magas színvonalú kiszolgálása
Jó szervező, tervező és hatékony munkavégző készséggel rendelkezik
Önállóan és felelősségteljesen végzi feladatait
Ismeri és jól használja az MS Word and MS Excel-t
Hasonló területen szerzett tapasztalattal rendelkezik
Alap szinten ismeri a Munkajogi szabályokat

Előnyt jelent:

Amit nyújtunk:

Bér és juttatások

A bér megjelenítése teljes munkaidős munkaviszonyra vonatkozik.
Részmunkaidő esetén a kezdőbér és a juttatások is arányosan kerülnek kiszámításra.


Kollégáink munkabérbe az alábbi három tényezőkből tevődik össze:
alapbér + pótlékok + juttatások


Alapbér:

166.000 Ft

Pótlékok:

A pótlékok mértékét a mindenkor hatályos Munka Törvénykönyve határozza meg.

Juttatások (próbaidő lejárta után):

MENNYI LEHET A FIZETÉSEM?

Nézzünk egy példát*:


kezdő alapbér (bruttó Ft/hó):
166.000 Ft
+10 óra túlóra (bruttó):
+15 óra műszakpótlék (bruttó):
Összesen (Bruttó Ft/hó)
0 Ft

*A példa teljes munkaidős munkaviszonyra vonatkozik és egy hónapra vetített, átlagosan számított pótlékokat szemléltet.
Az elérhető jövedelem tényleges mértéke összegszerűen a munkavállaló pótlékkal érintett órákban történő munkavégzésének mértékétől függ.
Elküldöm az önéletrajzomat
ID: 3158147   Megjelentetés dátuma: 2017.08.12.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.