Személyzeti és fejlesztési asszisztens

  • A munkavégzés helye: 1138 Budapest, Gács u. 3.
  • A munkába lépés időpontja: 2016.12.26.
  • Munkaidő: teljes munkaidő
Főbb tudnivalók

Szakterület megnevezése:

HR

Főbb feladatok:

- A személyzeti vezető adminisztrációs támogatása.
- Munkája során elvégzi a rábízott személyzeti és fejlesztési feladatokat.
- Koordinálja az áruházon belüli kommunikációt és a személyzet képzését, ezáltal növeli az áruházi munka hatékonyságát és a kiszolgálás minőségét
- Megszervezi és lebonyolítja a munkavállalói tréningeket, oktatásokat (kötelező bevezető képzés, ismétlő oktatások) az áruházi tréningterv és a vonatkozó jogszabályok alapján
- Nyilvántartja az oktatásokat és a tréningeket; napi, heti és havi jelentéseket készít
- Biztosítja a tréningekhez, oktatásokhoz szükséges eszközöket és berendezéseket, valamint felel a tréningterem beosztásáért
- Részt vesz az új munkatársak kiválasztásában, segíti beilleszkedésüket, a munkavédelmi előírások és kapcsolódó szabályzatok megismerését
- Koordinálja a vállalati hangulatfelmérést; dolgozói fórumokat, esetenként áruházi rendezvényeket szervez
- Segíti az információáramlást, és az áruházon belüli álláslehetőségek megismerését, elkészíti a belső jelentéseket, a faliújságot
- Kapcsolatot tart az áruházban gyakorlatot végző tanulók iskoláival és a munkaerő-kölcsönző cégekkel
- Munkaruha bevételezés, kiadás, selejtezés, leltár készítés
- Kimenő és beérkező posta kezelése és koordinálása
- Táppénzes papírok átvétele, ennek dokumentálása, és továbbítása a központi munkaügy felé
- Elsősegély dobozok heti ellenőrzése,feltöltése
- Házipénztár kezelése
- Kapcsolattartás a személyügyi adminisztrációs központ munkatársaival
- Multiskill (pénztárosi) feladatok ellátása

Szükséges végzettség:

Érettségi

Munkakör betöltésének feltételei:

- Legalább középfokú szakmai végzettség
- Word, Excel, Outlook, Power Point, Internet felhasználói szintű ismerete
- Nyitott, kiegyensúlyozott személyiség
- Teljesítmény-, fejlődés- és csapatközpontú szemlélet
- Több műszakos munkarend vállalása
- Igény és alkalmasság saját maga fejlesztésére
- Precíz, pontos önálló munkavégzés
- Gyorsaság és rugalmasság

Előnyt jelent:

- Alapvető munkajogi ismeretek
- Ügyfélszolgálati, adminisztratív vagy HR területen szerzett tapasztalat
- Oktatási, felnőttképzési, tréning ismeretek
- HR szoftverek ismerete

Amit nyújtunk:

Elküldöm az önéletrajzomat
ID: 2833479   Megjelentetés dátuma: 2016.11.30.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.