Online Adminisztrátor

  • A munkavégzés helye: 8000 Székesfehérvár, Aszalvölgyi út 1.
  • Munkaidő: teljes munkaidő
Főbb tudnivalók

Szakterület megnevezése:

Kiskereskedelmi működés támogatás

Főbb feladatok:

- Vásárlói blokkok elkészítése
- Vásárlói visszáruk feldolgozása a rendszerben
- Az összes rendelés feldolgozása és lezárása a rendszerben
- Az ÁFA-s számlák elkészítése és postázása
- A vásárlói panaszok monitorozása és a kiemelt vásárlók beazonosítása
- Napi auditok / ellenőrzések elvégzése
- Az általános vásárlói kérések barátságos és eredményes megválaszolása
- Csapatom biztosítása, hogy az összes vásárlói visszajelzésről értesülnek

Szükséges végzettség:

Középiskola

Munkakör betöltésének feltételei:

- Legalább egy év kereskedelmi vagy szolgáltató/értékesítői területen szerzett tapasztalat
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, elsősorban MS Office ismerete
- Erkölcsi bizonyítvány
- Egészségügyi alkalmasság
- Több műszakos munkarend vállalása
- Rugalmasság
- Csapatmunka
- Vevőközpontúság
- Problémamegoldás
- Kommunikációs készség

Előnyt jelent:

- Középfokú végzettség

Amit nyújtunk:

- Közvetlen, barátságos kollégák, egymást segítő és támogató közeg
- Biztos, kiszámítható havi jövedelem, választható juttatási csomagok
- Törvényes, pontos elszámolások, megbízható munkaügyi folyamatok
- Több napos beillesztés és betanítás, gondosan felépített terv alapján
- Utazási költségtérítés, a törvényi szabályozásnak megfelelően
Elküldöm az önéletrajzomat
ID: 2829669   Megjelentetés dátuma: 2016.11.28.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.