Vevőszolgálat vezető

  • A munkavégzés helye: 1101 Budapest, Kőbánya-Kispest
  • Munkaidő: teljes munkaidő
Főbb tudnivalók

Szakterület megnevezése:

Kiskereskedelmi működés támogatás

Főbb feladatok:

- Beosztások készítése, dolgozók munkájának irányítása, ellenőrzése
- Külső munkaerő rendelése, munkatársak betanítása
- Gondoskodik a vásárlók magas szintű kiszolgálásáról
- Gondoskodik arról, hogy a vásárlói panaszkezelés megfelelő módon történjen meg
- Gondoskodik a vevőszolgálati pultban lévő folyamatok betartásáról
- Főpénztári folyamatok ellenőrzése
- A vevőszolgálati területen dolgozó munkatársak betanítása és folyamatos képzése, szakmai tréningek tartása
- Áruházi ügyeletes feladatok ellátása

Szükséges végzettség:

Érettségi

Munkakör betöltésének feltételei:

- Legalább középfokú iskolai végzettség, érettségi
- Legalább 1 éves vezetői tapasztalat szolgáltatói területen
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (elsősorban a MS Office alkalmazások ismerete)
- Erkölcsi bizonyítvány
- Egészségügyi alkalmasság
- Több műszakos munkarend vállalása
- Vevőközpontú szemlélet
- Proaktivitás
- Vezetői készségek
- Stressztűrő képesség és terhelhetőség
- Csapatmunka
- Belső hajtóerő

Előnyt jelent:

- 5 főnél nagyobb csapat irányítása
- Multinacionális vállalatnál szerzett munkatapasztalat
- Felsőfokú vagy szakirányú kereskedelmi végzettség
- "B" kategóriás jogosítvány
- Szakirányú végzettség
- Hasonló területen szerzett releváns tapasztalat

Amit nyújtunk:

- Közvetlen, barátságos kollégák, egymást segítő és támogató közeg
- Biztos, kiszámítható havi jövedelem, választható juttatási csomagok
- Törvényes, pontos elszámolások, megbízható munkaügyi folyamatok
- Több napos beillesztés és betanítás, gondosan felépített terv alapján
- Utazási költségtérítés, a törvényi szabályozásnak megfelelően
- Jó teljesítés esetén fejlődési lehetőség, karrierlehetőség
ID: 2809703   Megjelentetés dátuma: 2016.11.13.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.