Főpénztár asszisztens

  • A munkavégzés helye: 7500 Nagyatád, Szabadság u. 38.
  • Munkaidő: részmunkaidő
Főbb tudnivalók

Szakterület megnevezése:

Kiskereskedelmi működés támogatás

Főbb feladatok:

Biztosítja az áruházi forgalom nyilvántartását, nyomon követését.
Megismeri és hatékonyan alkalmazza a feladatköréhez kapcsolódó áruházi szabályokat és előírásokat.
Megismeri és hatékonyan végzi a feladatköréhez kapcsolódó áruházi munkafolyamatokat (napi elszámolások, heti, havi zárások és forgalmi jelentések elkészítése, rovancsok, fölözések elvégzése, sztornó ellenőrzése, széfellenőrzések, pénzfeladás, utalvány rendelés, mellékbevételek elszámolása).
Munkája során segíti az új munkatársak beilleszkedését, gyakorlati tapasztalatit megosztja.
Rendezett és tiszta munkakörnyezetet tart fenn.
Gondoskodik a szakszerű szelektívhulladék-kezelésről és a hatékony energiagazdálkodásról.

Szükséges végzettség:

Szakmunkásképző

Munkakör betöltésének feltételei:

középfokú végzettség,
a Word, Excel, és Outlook alkalmazások felhasználói szintű ismerete,
erkölcsi bizonyítvány,
egészségügyi alkalmasság,
a 3 műszakos munkarend vállalása,
vevőközpontú szemlélet,
nyílt, kiegyensúlyozott személyiség,
készség a csapatmunkára,
lelkes és elkötelezett hozzáállás.

Előnyt jelent:

szakirányú pénzügyi végzettség vagy tapasztalat,
pénzkezelési alapismeretek,
adminisztrációs munkatapasztalat.

Amit nyújtunk:

- Közvetlen, barátságos kollégák, egymást segítő és támogató közeg
- Biztos, kiszámítható havi jövedelem, választható juttatási csomagok
- Törvényes, pontos elszámolások, megbízható munkaügyi folyamatok
- Több napos beillesztés és betanítás, gondosan felépített terv alapján
- Utazási költségtérítés, a törvényi szabályozásnak megfelelően
ID: 2768615   Megjelentetés dátuma: 2016.10.16.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.