Ingatlangazdálkodó

  • A munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
  • Munkaidő: teljes munkaidő
A brit központú Tesco Írországtól Thaiföldig 10 országban van jelen.
A Tesco 1995 óta működik Magyarországon. Székhelye és a központi iroda Budaörsön található. Magyarországon több mint 200 boltot üzemeltet, amellyel az ország legnagyobb kiskereskedelmi láncát építette ki.
Budaörsi központi irodánkban több mint 800 munkatársunk dolgozik, 2015 júniusától One Europe néven a lengyel, cseh és szlovák kollégáinkkal szoros együttműködésben dolgozunk azért, hogy vásárlóink számára a legjobbat nyújthassuk.
Főbb tudnivalók

Szakterület megnevezése:

Ingatlangazdálkodás

Főbb feladatok:

- Jó kapcsolat kialakítása a bérlőkkel, a felmerülő problémák korrekt és segítőkész megoldása.
- Annak biztosítása, hogy a bérlők betartják szerződéses kötelezettségeiket, és jó minőségű termékekkel, magas színvonalú szolgáltatásokkal a vásárlók megelégedésére kiegészítik az áruházak kínálatát.
- Áruházak rendszeres látogatása az üzletsorok ellenőrzése, és az esetleges problémák feltárása céljából, továbbá a vevőszolgálati igazgató munkájának áttekintése és ellenőrzése céljából.
- A bérleti szerződések alapján a vállalatot megillető bérlőkkel szembeni követelések behajtása, a behajtással kapcsolatos költségek minimalizálása mellett.
- Nemfizetés esetén a szükséges intézkedések megtétele a belső szabályzatoknak megfelelően (pl. fizetési felszólítás, tárgyalás, megállapodás a bérlővel, fizetési biztosítékok felhasználása, behajtó cégnek átadás, felmondás, peres eljárás kezdeményezése, stb.)
- Az ingatlangazdálkodási feladatok során szerzett tapasztalatok átadása a bérbeadók részére.
- Felügyeli az áruházaiban dolgozó vevőszolgálati vezetők ingatlan-gazdálkodási feladatainak ellátását, segíti, oktatja és támogatja őket munkájukban.

Szükséges végzettség:

Egyetem, vagy Főiskola

Munkakör betöltésének feltételei:

- Egyetemi vagy főiskolai végzettség gazdasági területen
- Legalább 1 éves kereskedelmi ingatlan üzemeltetés területén szerzett tapasztalat
- Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete
- Kiváló tárgyalási, befolyásolási és kommunikációs készség
- Jó elemző, szervező és problémamegoldó készség
- Stressz tűrő képesség
- Proaktivitás
- Együttműködő, csapatjátékos, de önálló munkavégzésre is képes,
- MS office programok készségszintű ismerete,
- "B" kategóriás jogosítvány (a pozíció sok vezetéssel jár).

Előnyt jelent:

- A retail ingatlanpiac és a kereskedelem ismerete

Amit nyújtunk:

Munkatársaink visszajelzései alapján:

- Jó csapatszellem, elkötelezett, kitartó és lelkesítő munkatársakkal dolgozhatsz együtt
- Nemzetközi csapat, a lengyel, cseh és szlovák kollégáinkkal szorosan együtt dolgozunk
- Betanítás, képzések és tréningek, vagyis folyamatosan tanulhatsz, fejlesztheted magad
- Rugalmas munkavégzési lehetőség, a központi irodai pozíciók legtöbbjénél támogatjuk, hogy akár otthonról is dolgozhass heti 1-2 alkalommal
- Dolgozói autóbuszok a Boráros térről és a Déli pályaudvartól, amellyel 15-25 perc alatt kijuthatsz Budaörsi központunkba
- Kollégáink előnyként értékelték még a könnyű parkolási lehetőséget, az étkező helyiséget és kávézót a cégen belül, valamint, hogy gyakoriak a céges rendezvények
ID: 2757651   Megjelentetés dátuma: 2016.10.09.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.