Slovak and Hungarian speaking customer service representative

Sykes Közép-Európa Telekommunikációs Szolgáltató Kft.

A munkavégzés helye
Váci út 117-119, Budapest
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Customer Service Representatives provide a professional back and front office service function for our client’s project in line with the contractual agreements.

• Answering incoming phone calls and e-mails
• Providing support
• Giving guidance and solving problems
• Communicate effectively with the customers
• Preparing reports and being responsible for administrative tasks

• Fluent in Slovak and Hungarian
• Conversational English language knowledge
• Advanced level knowledge of MS Office applications
• Good communication skills
• Excellent problem solving skills
• Experience in administration
• Good organizational skills

Egyéb béren kívüli juttatások

• Fringe benefit system
• Friendly, multicultural work environment
• Relocation package
• Help to arrange work related documents
• Paid training
• Production bonus based on your productivity
• Career development opportunities
• Office located in the city centre
• In-House doctor
• Casual dress code
• Various company and team building activities, events, parties

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségivel
főiskolai/egyetemi hallgató
főiskolai végzettség
egyetemi végzettség
postgraduális végzettség

Beszélt nyelvek

Szlovák nyelv - Középszint (B2) és Magyar nyelv - Középszint (B2) és
Angol nyelv - Küszöbszint (B1)

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Would you like to work for a multinational company in an international environment with colleagues and clients from all over the world in Budapest which city has been voted the second best city in Europe in 2015?

If yes, you have found the job you are looking for!

Sykes Enterprises, Incorporated is a family of global companies delivering business process outsourcing services. The SYKES brand represents the benchmark in customer service. The top companies in the world rely on SYKES to care for their most valued resource- their customers. Headquartered in Tampa, Florida, we operate over forty customer interaction and fulfillment centers throughout North America, Europe, Latin America, Asia and Africa.
To learn more, visit us at

A cég címe

Váci út 117-119
1138 Budapest
ID: 2106990   Megjelentetés dátuma: 2016.02.09.