Handyman - iroda üzemeltetés

Feladatok

- Kávé-és víz automaták töltése/üzemeltetése
- Aktív részvétel az irodai költöztetések végrehajtásában (7.000 m2-en)
- Konferencia, rendezvény esetén a kért szolgáltatások teljesítése, termek előkészítése, átrendezése
- Irodai szolgáltatások teljesítése
- A hibabejelentések fogadása, kezelése és nyomon követése nélkül nem kezdődhet el munkanap
- A postai levelek és csomagok kezelése, szétválogatása, kiosztása és begyűjtése időben
- Az irodai gépek papírral történő feltöltése
- Belső adminisztrációs feladatok elvégzése és a kapcsolattartás

Elvárások

- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
- Szolgálatkészség, energikus személyiség és a munkához való pozitív hozzáállás
- Hatékony munkavégzés
- Rugalmasság, önállóság, proaktivitás
- Alapfokú angol nyelvtudás
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előnyt jelent
- Gépkocsivezető engedély előnyt jelent

Amit kínálunk

- Alkalmazotti jogviszony
- Korlátlan mobiltelefon használat
- Cafeteria próbaidő után

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Katalin Kissné Szilágyi
katalin.szilagyi@randstad.hu
ID: 2828017   Megjelentetés dátuma: 2016.11.26.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.