Informatikai támogató munkatárs

Szívesen erősítenéd a világ egyik vezető telekommunikációs vállalatának csapatát?

Alig várod, hogy végre gyakorlatban is kamatoztathasd angol nyelvtudásodat?

Nem félsz a kihívásoktól, szívesen tanulsz új dolgokat, és motivál a multinacionális munkakörnyezet?

Ha a válasz igen, jelentkezz most!

Feladatok

IT Help Desk Agent-ként a következők lesznek a feladataid:

- folyamatos technikai támogatás a vállalat ügyfelei számára informatikai kérdésekben telefonon és e-mailben angol nyelven
- hibaelhárítás
- ügyfélproblémák regisztrálása, elemzése és megoldása
- komplexebb technikai problémák továbbítása magasabb szintű csapatok felé
- ügyfél-elégedettség biztosítása
- javaslattétel folyamatfejlesztésre

Elvárások

- felsőfokú angol nyelvtudás ÉS más európai nyelvek ismerete, pl. német, holland, francia, spanyol, olasz aktív nyelvtudása
- Helpdesk, Service Desk, Csutomer Service-n szerzett min. fél éves tapasztalat
- ügyfél-orientált szemlélet
- kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó készség
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek, IT érdeklődés
- nyitott, új ismeretek befogadására kész személyiség
- proaktivitás
- műszakos munkarend vállalása

Amit kínálunk

- vonzó juttatási csomag
- központi fekvésű, modern iroda
- fiatalos munkakörnyezet
- tréninglehetőségek (nyelvi, kommunikációs)

Munkavégzés helye

Debrecen

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Ágnes Iván
+36 30 597 8944
ID: 2814251   Megjelentetés dátuma: 2016.11.16.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.