Adminisztrátor

Partnercégünk gyári automatizálással foglalkozik a Kelet-Európai régióban. Megnövekedett igények miatt bővítik a magyarországi iroda létszámát 1 fő Adminisztrátor munkatárssal.

Feladatok

- több mint 10 éves múltra visszatekintő szerviz működésének teljes körű adminisztratív támogatása
- szerviz riportok bekérése
- számlázás előkészítése
- beérkező ajánlat kérések megfelelő kezelése, dokumentálása

Elvárások

- min. középfokú végzettség, de felsőfokú tanulmányok megléte előnyt jelent
- SAP ismeret
- magabiztos MS Office program használat
- tárgyalási szintű angol nyelvtudás
- ügyfélközpontú gondolkodás
- segítőkészség
- önálló munkavégzés

Amit kínálunk

- hosszútávú munkalehetőség egy stabil, növekvő multinacionális vállalatnál
- a pozíciónak megfelelő alapbér és juttatási csomag
- külföldi betanulási lehetőség

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Katalin Kissné Szilágyi
katalin.szilagyi@randstad.hu
ID: 2809353   Megjelentetés dátuma: 2016.11.12.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.