Részmunkaidős asszisztens

Nemzetközi partnercégünk részére keresünk részmunkaidőbe Regisztrációs és Ügyviteli Asszisztens pozícióba munkatársat mielőbbi kezdéssel.

Feladatok

- az EKAER (Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer) rendszer önálló kezelése import és exportok tekintetében
- fuvarok regisztrálása a magyarországi partnerek részére történő kiszállításkor és az Európai Unión belüli gyárakból történő rendeléskor
- az EKAER rendszerbe feltöltendő anyagokat összegyűjtése és értékelése
- a rendszer folyamatos naprakész státuszának biztosítása
- a hibátlan adatszolgáltatás érdekében kapcsolattartás a helyi ügyfélszolgálattal, helyi logisztikai szolgáltatóval, lokális és vállalati szintű beszállítókkal
- aktív együttműködés az ellátási lánc más tagjaival, kollégáival

Elvárások

- középfokú végzettség
- MS Office – Excel, Word – középszintű aktív ismerete és használata
- aktív középszintű ANGOL nyelvtudás írásban és szóban
- SAP/SRM rendszerek alapfokú ismerete előnyt jelent.
- adminisztratív vagy pénzügyi ismeretek előnyt jelentenek

Amit kínálunk

- részmunkaidős, 4 órás lehetőség – H-P rugalmasan
- barátságos munkakörnyezet
- stabil munkahely
- szakmai fejlődés lehetősége

Pályakezdők vagy GYES-en lévő kismamák jelentkezését is várjuk!

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Seregi Zsuzsanna
zsuzsanna.seregi@randstad.hu
ID: 2745731   Megjelentetés dátuma: 2016.10.01.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.