PtP Process Implementation Specialist

Az Erste Alapkezelő Zrt. a nemzetközi Erste Bankcsoport magyarországi leánycégei között a befektetési alapkezelésre, valamint a vagyon- és portfoliókezelésre szakosodott társaság. Ennek megfelelően, a mindenkori jogszabályi környezet által lehetővé tett teljes körű és nemzetközi színvonalú szolgáltatási palettával kívánunk megbízói rendelkezésére állni.
Célunk, hogy a saját megtakarítását egy-két hónapra elhelyezni kívánó magánszemély befektetőktől egészen a sok milliárd forintos tőkék felett hosszú éveken át rendelkező nyugdíjpénztárakig mindenki számára képesek legyünk kívánt céljainak, kockázatviselési képességének és a lehetséges időtávnak megfelelő hatékony és a vállalt kockázattal arányosan vonzó hozamú befektetési lehetőséget kínálni.

Munkánk legmegtisztelőbb elismerésének érezzük, hogy az elmúlt években a bennünket választó ügyfelek száma és a társaságunk által kezelt vagyon is sokszorosára nőt, így befektetőink bizalmának köszönhetően szilárdan őrizzük pozíciónkat a hazai piac piacvezetői között.

Az erste befektetséi zrt-nek a tulajdonában áll.
Termékek:
-Belföldi faktoring, visszkeresettel
-Belföldi, faktoring, biztosítással
-Export faktoring, biztosítással
-Csak beszedés

Feladatok

- elektronikus megrendelési-fizetési folyamatok (purchase to pay) bevezetésének, fejlesztésének és üzemeltetésének irányítása, tesztelése a folyamattal kapcsolatban felmerülő operatív jellegű feladatok elvégzése SAP-ben és a hozzá kapcsolódó alrendszerekben;
- javaslat tétel a pénzügyi folyamatok rövidebb átfutási idejének, automatizálásának és átláthatóságának optimalizálására figyelemmel az SAP rendszer lehetőségeire tekintettel;
- üzleti területek igényeinek felmérése, bekapcsolódás azok meghatározásába, folyamatok optimalizálása, szabályzatok kidolgozása;
- fejlesztési folyamatok nyomon követése, riportok készítése azok státuszáról, üzleti igények specifikálása, paraméterezési feladatok végrehajtása;
- egyeztetés a külső fejlesztőkkel, projektvezetővel és az üzleti területekkel;
- folyamatok bevezetésének irányítása, koordinálása számviteli oldalról, részvétel a számviteli területet érintő operatív feladatok megvalósításában (paraméterezés, specifikációk készítése, igények összegyűjtése, tesztelés, stb.)

Elvárások

- szakirányú, főiskolai vagy egyetemi végzettség
- SAP rendszer magas szintű ismerete (minimálisan FI, MM, SRM modulok)
- purchase to pay (P2P) folyamat bevezetésében, fejlesztésében és üzemeltetésében szerzett 2-3 éves releváns tapasztalat
- számviteli háttértudás
- tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- MS Office felhasználói szintű ismerete

- rugalmasság, terhelhetőség, precizitás, megbízhatóság
- strukturált gondolkodásmód
- képesség az önálló és a csapatmunkára
- jó tárgyalókészség

Amit kínálunk

- versenyképes fizetési csomag
- barátságos, fiatalos közeg
- fejlődési lehetőség
- kihívással teli, felelősségteljes pozíció

Munkavégzés helye

Budapest, II. kerület

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Melinda Andrási
+36 1 300 6601
ID: 2743788   Megjelentetés dátuma: 2016.10.31.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.