HR kontroller

Nemzetközi ügyfelünk részére keresünk HR Kontrollert folyékony angol nyelvtudással!

EGYEDÜLÁLLÓ LEHETŐSÉG!

Feladatok

A nemzetközi irodák és vállalatok létszámának és személyjellegű költségeinek, adatainak kezelése. Riportok, kimutatások készítése. A nemzetközi irodákkal és vállalatokkal kapcsolatos adatgyűjtési rendszer fejlesztése és üzemeltetése a vezetői információigény alapján a tervezési módszertannak megfelelően:

Részvétel:
- tervezés módszertanának fejlesztésében, előkészítésében és lebonyolításában;
- riportok, beszámolók, elemzések készítésében;
- terv-tény adatok elemzésében;
- információszolgáltatásban a várható költségek alakulásáról;
- HR kontrollinghoz tartozó költségekkel kapcsolatos gazdálkodási elvek, felelősségi és jelentési rendszerek kidolgozásában, felépítésében.

Elvárások

- Gyakorlat: 3-5 éves HR kontrolling tapasztalat
- Végzettség: Közgazdász
- Kulcskompetenciák: Proaktivitás, kiváló kommunikációs készség, extrovertáltság, önállóság, rendszerszemlélet
- Tapasztalat az alábbi területeken: nemezetközi cégnél szerzett gyakorlat, személyügyi területen szerzett kontrolling tapasztalat
- Nyelvtudás: Tárgyalóképes angol írásban és szóban
- IT tudás: Excel
- Előny: Compensation Benefit, makrók ismerete, SAP ismerete

Amit kínálunk

- Stabil vállalati háttér
- Munkavállaló-barát környezet
- Versenyképes fizetés és juttatások

Munkavégzés helye

Budapest, XIII. kerület

Jelentkezés módja

Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Petra Takács
+36 1 688 6813
ID: 2731548   Megjelentetés dátuma: 2016.09.21.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.