Palotakerti Óvoda - Gödöllő

                           

a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. • alapján

pályázatot hirdet

Gödöllői Palotakert Óvoda
közalkalmazotti

DAJKA

munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2100. Gödöllő, Palota kert 17-18.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Óvodai nevelőmunka segítése, kisgyermek gondozása, takarítói feladatok ellátása.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

        Szakmunkásképző intézet,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

        Középiskola/gimnázium, dajka végzettség,

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2017. január 2. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2016. december 7.

A pályázatok benyújtásának módja:

        Postai úton, a pályázatnak a Palotakerti Óvoda - Gödöllő címére történő megküldésével ( , . ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17-5/2016 , valamint a munkakör megnevezését: DAJKA.         Postai úton, a pályázatnak a Palotakerti Óvoda - Gödöllő címére történő megküldésével (2100 Gödöllő, Palota kert 17-18. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17-5/2016, valamint a munkakör megnevezését: DAJKA.

        Elektronikus úton Varga Lilla óvodavezető részére a pkertovoda@gmail.com E-mail címen keresztül Elektronikus úton részére a E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. december 12.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2016. november 22.

ID: 2824357   Megjelentetés dátuma: 2016.11.23.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.