Irodai adminisztártor/asszisztens

OpenJobs Munkaközvetítő és Személyügyi Szolgáltató Kft.

A munkavégzés helye
Budapest, Pest megye
Munkaidő
teljes munkaidő

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

Belvárosi irodába keres cégünk gyakorlattal rendelkező adminisztrátort, asszisztenst.

Feladatok:
- dokumentumok iktatása
- szkennelés, postázás
- vezetőség munkájának segítése

Elvárások:
Adminisztrátorként vagy asszisztensként szerzett gyakorlat illetve számítástechnikai ismeretek.

Amit nyújtunk:
Hosszú távú munkalehetőség,
Cafeteria rendszer,
Kiemelkedő bérezés

Munkavégzés helye:
Budapest

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

középfokú végzettség érettségivel

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

Az OpenJobs célja, hogy innovatív XXI. századi megoldásaival segítse partnereit a megfelelő munkatárs kiválasztásában. Legyen szó akár nagy volumenű felvételről, akár egyetlen munkatárs megtalálásáról, online toborzás-kiválasztás támogató megoldásainkkal az új munkaerő-igény megfogalmazódásától kezdve segítjük partnereinket.

A cég címe

OpenJobs Munkaközvetítő és Személyügyi Szolgáltató Kft.
Verseny u.32.
9024 Győr

Kapcsolat

Kapcsolattartó személy: Molnár Kristóf
E-mail: Küldje el önéletrajzát
Elküldöm az önéletrajzomat
ID: 2803114   Megjelentetés dátuma: 2016.11.08.