Készletadminisztráció (Ref.sz.: 23128)

Mind-Diák Szövetkezet

  • A munkavégzés helye: Budapest XI.
  • A munkába lépés időpontja: azonnali kezdés
  • Munkaidő: megállapodás alapján (időszakos munka)

Munkahelyi információk


Az Invitel Zrt. 15 éve kiemelt szereplője a magyarországi távközlési piacnak és ezúttal fiatal segítőt keresnek eszközgazdálkodási aszisztens munkakörbe. Ha szeretnél egy munkát, amit iskola mellett is tudsz végezni hosszútávon és jól mutat a CV-ben, olvass tovább!

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

A betanítás után a munkádhoz fog tartozni:  
 
  • összetett irodai feladatok elvégzése, 
  • az ügyfelek eszközökkel való kiszolgálása
  • az eszköz hibajegyek kezelése (adminisztrálás, átirányítás, stb)
  • kommunikáció társosztályokkal és ügyfelekkel
  • az eszközök rendelése, nyilvántartása
  • raktárkészlet kezelés, részvétel a selejtezésben, továbbhasznosításban 

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

Szükséges végzettség

Képzési szak

Asszisztencia/Adminisztráció

Készségek és személyes tulajdonságok

Könnyű dolgod lesz, ha: 

  • tudsz egyszerre több párhuzamos feladatot végezni
  • ismered a számítógépet, nem csak a windows programjait de azt is tudod mi van a gépházban
  • értesz a telefonokhoz
  • rendelkezel műszaki érzékkel 

Amit kínálunk

Ha nem szertnél gyakran munkakereséssel foglalkozni, itt hosszú távon számítanak a munkádra

Megtanulhatod miként működik egy nagyvállalat, bepillantást nyersz egyszerre két cég működésébe is. 

Bruttó 1000 forintos órabért kapsz. 

Jelentkezni szeretnél? Így teheted meg a legegyszerűbben!

Hozz létre egy perc alatt diákprofilt a weboldalon, (töltsd fel adatokkal a profilodat), majd kattints a jelentkezem gombra az állásajánlat oldalán.

Ha az állásajánlatunk érdekelheti ismerőseidet is, a lenti  "Megosztás" -ra kattintva oszd meg velük a facebookon. 

ID: 3068787   Megjelentetés dátuma: 2017.05.19.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.