Magyar Államkincstár Komárom-Esztergom Megyei Igazgatóság

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Magyar Államkincstár Komárom-Esztergom Megyei Igazgatóság
Államháztartási Iroda

pénzügyi ellenőrzési referens

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Komárom-Esztergom megye, 2800 Tatabánya, Komáromi út 6.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

– Részvétel a helyi önkormányzatok, nemzetiségi önkormányzatok, társulások és az általuk irányított költségvetési szervek könyvvezetési kötelezettségének szabályszerűségére, az általuk készített időközi költségvetési jelentések, időközi mérlegjelentések és az éves költségvetési beszámolók szabályszerű teljesítésére és megalapozottságára irányuló kincstári ellenőrzésben.
– Részvétel a kapcsolódó ellenőrzési módszertanok frissítésében, továbbfejlesztésében.
– Részvétel az ellenőrzések előkészítésében, végrehajtásában és folyamatos dokumentálásában.
– Részvétel a szervezeti és működési szabályzatban meghatározott egyéb feladatok ellátásában.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

        Magyar állampolgárság,

        Cselekvőképesség,

        Büntetlen előélet,

        Főiskola, a.) felsőoktatásban gazdaságtudományok képzési területe, pénzügy és számvitel alapképzési szakon szerzett végzettség, vagy b.) felsőoktatásban gazdaságtudományok képzési területen az a.) pontbatól eltérő alapképzési szakon szerzett végzettség és okleveles könyvvizsgálói vagy mérlegképes könyvelői szakképesítés vagy ezzel egyenértékű szakképesítés,

        Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),

        B kategóriás jogosítvány,

        Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

        államháztartási ellenőrzési, költségvetési, pénzügyi vagy számviteli területen szerzett tapasztalat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

        az államháztartás területén alkalmazott informatikai program ismerete. - 1 év alatti szakmai tapasztalat,

Elvárt kompetenciák:

        pontos, precíz, önálló felelősségteljes munkavégzés,,

        kiváló vagy jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,

        együttműködési készség,,

        rugalmas, nyitott személyiség,

        problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,,

        megbízhatóság,,

        szervezőkészség,,

        elemzőkészség, ,

        terhelhetőség,,

        minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság, precizitás),

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

        fényképes szakmai önéletrajzot ( a Magyar Államkincstár honlapján elérhető önéletrajz- sablon alapján: http://www.allamkincstar.gov.hu/kincstar/allashirdetes#)

        motivációs levelet

        iskolai végzettséget , szakképzettséget igazoló okiratok másolatát

        3 hónapnál nem régebbi, a büntetlen előéletet, illetve a foglalkozástól eltiltás hatálya alatt nem állást igazoló hatósági bizonyítvány kiállítása iránti kérelem feladóvevényét/bizonylatát. Az erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatban további részleteket a Magyar államkincstár honlapján a http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/ismertetett " Útmutató hatósági erkölcsi bizonyítvány igényléséhez" menüben olvashat

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2017. január 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2016. október 31.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Schmidtné Halmai Mária irodavezető nyújt, a +3634/519-520 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

        Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Komárom-Esztergom Megyei Igazgatóság címére történő megküldésével (2800 Tatabánya, Komáromi út 6. PF.130. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KOM-IG/1400-2/2016 , valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ellenőrzési referens.         Postai úton, a pályázatnak a Magyar Államkincstár Komárom-Esztergom Megyei Igazgatóság címére történő megküldésével (2800 Tatabánya, Komáromi út 6. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: KOM-IG/1400-2/2016, valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ellenőrzési referens.

        Elektronikus úton igazgato.tatabanya@allamkincstar.gov.hu oldalon keresztül.

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. november 15.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2016. október 10.

ID: 2761525   Megjelentetés dátuma: 2016.10.11.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.