Fejér megyei, neves multinacionális vállalat megbízásából keresünk szakembert az alábbi pozícióba:

 

HR GENERALISTA

Feladatok

  • A vállalat oktatási rendszerének működtetése (tréningigények felmérése, tréningek tervezése és szervezése)
  • Közreműködés nemzetközi HR Projektekben
  • A teljesítményértékelési folyamat menedzselése
  • Bérfelmérési és javadalmazási folyamat működtetése
  • Dolgozói elégedettség felmérések koordinálása
  • Karrier és utódlástervezés
  • HR folyamatok és eljárások fejlesztése
  • Kimutatások, riportok készítése
  • A vállalat társosztályaival történő folyamatos kapcsolattartás

Elvárások

  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • Több éves HR Generalista, HR Business Partner tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • MS Office haladó szintű ismerete
  • Kiváló kommunikációs és szervező készség
  • Nagyfokú önállóság, precizitás és probléma megoldó készség

Amit megbízónk nyújt

  • Versenyképes fizetés
  • Cafeteria, karácsonyi juttatás, 13. havi fizetés, önkéntes nyugdíjpénztár, egészségbiztosítás
  • Teljesítmény alapú prémium
  • Karrier- és kibontakozási lehetőség egy biztos alapokkal rendelkező vállalatnál

A munkavégzés helye

Fejér megye

A jelentkezés módja

Várjuk fényképes, magyar és idegen nyelvű, MS Word formátumú önéletrajzát és motivációs levelét a lenti e-mail címre. Kérjük az email tárgyában feltüntetni a pozíció pontos megnevezését: HR GENERALISTA, Fejér megye

Elérhetőségi adatok

IMPC Personnel Hungária Kft.
Kapcsolattartó: Sárkány Zita
E-mail: zita.sarkany.cv@impc.hu
Mobil: +36-30-864-5000
Telefon: +36-22-500-240
Fax: +36-22-500-241
Web: www.impc.hu
Nyilvántartási szám: 20158-1/2009-5100-678
Elérhetőségi adatok
IMPC Personnel Hungária Kft.
Ányos Pál utca 3.
8000 Székesfehérvár
http://www.impc.hu

Kapcsolattartó személy: Sárkány Zita
Tel.: +36-22-500-240, +36-30-864-5000
E-mail: Küldje el önéletrajzát
Elküldöm az önéletrajzomat
ID: 2827442   Megjelentetés dátuma: 2016.11.25.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.