Team assistant & office manager (Ref.sz.: 21672)

HUMAN CENTRUM Kft.

A munkavégzés helye
Budapest XI.
Munkaidő
teljes munkaidő
A munkába lépés időpontja
azonnali munkakezdés

Munkahelyi információk

Feladatkör, kompetenciák és felelősség

  • Front desk duties (phone, postal and invoice administration, hosting guests etc.)
  • Support team in day-to-day duties (reporting, invoicing, preparation of contracts, etc.)
  • Manage office supplies, IT & telecommunication, company cars etc.
  • Prepare and maintain marketing materials (company brochure, website etc.)
  • Translate contracts & other documents from English to Hungarian & vice versa
  • HR administration assistance

Egyéb béren kívüli juttatások

  • Recepción/irodai adminisztrációban szerzett tapasztalat

Információk a kiválasztási folyamatról

Remuneration & benefits:

  • Adequate salary package
  • Interesting & challenging job in a pleasant work atmosphere
  • Professional training programs

 

Jelentkezés:

Jelentkezését fényképes önéletrajzzal, és bruttó bérigény megjelöléssel a regisztrációt követően, a következő weboldalon várjuk: http://www.humancentrum.hu/regisztracio

Illetve leadhatja jelentkezését az alábbi elérhetőségeim egyikén (Galajda Henrietta): telefonszám: +36-70/452-3183; e-mail: galajda.henrietta@humancentrum.hu

Megbízó

The core business of our company is Real Estate Management (Asset, Property & Facility Management) as well as Project management and Design for real estate development and refurbishment projects.
 
Our activity covers all types of buildings and construction works, including office buildings, retail, hospitality and industrial projects.
 
Our office is located in Budapest VII. and we are presently looking for a TEAM ASSISTANT & OFFICE MANAGER.

 

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások

A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók

Képzési szak

Humán erőforrás / Munkaügy

Készségek és személyes tulajdonságok

  • Education:  degree in business administration
  • Basic work experience; ideally in real estates or related business
  • Languages:
    • Must-have: English fluent (ideally business English), Hungarian native
    • Advantage: German
  • IT:  excellent command of MS Office (in particular Power Point) 
  • Personality:
    • Flexible, solution and goal oriented with focus on high quality standard
    • Capable to learn fast, self-reliant, but good team player as well

Hirdető cég

A cég rövid jellemzése

A Human Centrum Kft. alap tevékenysége a munkaerő-kölcsönzés, közvetítés. Célunk az emberi erőforrás hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából. E misszió végrehajtásához kép alapvető képességre lesz szüksége a HR területnek: versenyszemléletre és a megújulás képességére.

Munkaközvetítői engedéllyel rendelkező társaság.

Az alkalmazottak száma

1000 és több alkalmazott

A cég címe

HUMAN CENTRUM Kft.
Dohány u. 27
1074 Budapest
http://www.humancentrum.hu/allasajanlatok

Kapcsolat

Kapcsolattartó személy: Schneider Ildikó
E-mail: Küldje el önéletrajzát
Elküldöm az önéletrajzomat
ID: 2821853   Megjelentetés dátuma: 2016.11.22.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.