Ingatlan ügyintéző (Ref.sz.: 21665)

HUMAN CENTRUM Kft.

A munkavégzés helye
Budapest belváros

Államigazgatási területen működő, Budapesti székhelyű partnerünk részére keresünk ingatlan ügyintéző munkakörbe, teljes állású kollégákat határozott munkaidőre. 

Feladat leírás
  • Ingatlangazdálkodási feladatokban való részvétel
  • Adatrögzítés és -kezelés, belső nyilvántartási rendszerekben
  • Folyamatban lévő ügyekkel kapcsolatos ügyintézés: szervezés, dokumentáció kezelés, iktatás, döntés előkészítés
  • Háttéranyagok, előterjesztések, beszámolók, jelentések adminisztratív előkészítése
  • Kapcsolattartás társosztályokkal, partnerekkel, hatóságokkal
Elvárás
  • Középfokú végzettég
  • Ingatlangazdálkodási területen szerzett tapasztalat
  • Önálló és precíz munkavégzés
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előny
  • SAP ismeret
Egyéb

Munkarend:

Hétfő - csütörtök: 8 - 17

Péntek: 8 - 14:30

 

Jelentkezés:

Jelentkezni lehet a honlapon kitöltött regisztráció után a jelentkezem gombra kattintva, vagy a gal.krisztina@humancentrum.hu e-mail címen fényképes önéletrajzzal és bérigény megjelöléssel. 

 

Jelentkezés:

Ha Ön jelentkezni szeretne az itt felsorolt állások valamelyikére, akkor be kell lépnie a Human Centrum rendszerébe. Ezt a bal oldalon található regisztrált munkavállalóknak szóló belépő sorok kitöltésével teheti meg.

Ha Ön még nem regisztrált tagja rendszerünknek, akkor kérjük töltse ki egyszerű és rövid regisztrációs űrlapunkat. Regisztráció után azonnal beléphet és jelentkezését rögzíteni tudjuk.
ID: 2821374   Megjelentetés dátuma: 2016.11.22.  
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.